dc.contributor.advisor |
Frankiewicz, Jerzy |
|
dc.contributor.author |
Srebro - Kowalczyk, Beata |
|
dc.date.accessioned |
2014-07-14T08:57:59Z |
|
dc.date.available |
2014-07-14T08:57:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-03-09 19:50:08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7980 |
|
dc.description.abstract |
Podejście do klienta, satysfakcja i bezpieczeństwo usług finansowych musi być niezwykle ważne w obecnych czasach dla pracowników banku. By osiągnąć założony cel i uzyskać odpowiedź, jaki wpływ ma wprowadzenie dyrektyw MiFID dla klientów i jak przebiegało wprowadzenie tych dyrektyw w Banku Pekao S.A. wykorzystano wszelkie możliwe informacje przeznaczone dla klientów banku oraz materiały ze szkoleń dostępne dla pracowników. Wykorzystano również własne doświadczenia zdobyte w trakcie dwudziestoletniej pracy w banku, a w szczególności posiadaną wiedzę zdobytą w praktyce podczas sprzedaży jednostek funduszy inwestycyjnych Pioneer. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
usługi finansowe |
pl |
dc.subject |
satysfakcja klienta |
pl |
dc.subject |
bezpieczeństwo usług finansowych |
pl |
dc.subject |
Bank Pekao S.A. |
pl |
dc.subject |
Markets in Financial Instruments Directive (MiFID) |
pl |
dc.subject |
fundusze inwestycyjne |
pl |
dc.title |
Markets in financial instruments directive - wpływ nowych przepisów na zasady i praktyczne aspekty dystrybucji jednostek funduszy inwestycyjnych oraz zarządzanie satysfakcją klienta przez bank Pekao S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
Markets in financial instruments directive - the influence of the new regulations on rescources and practical aspects of investment found units distribution and management of customer satisfaction by bank Pekao S.A. |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-07-07T10:25:58Z |
|