Nośniki przekazu w komunikacji z grupą docelową na przykładzie Interia.pl

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Dudkiewicz, Paulina
dc.date.accessioned 2015-01-13T13:27:56Z
dc.date.available 2015-01-13T13:27:56Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8400
dc.description.abstract Głównym celem pracy było zgromadzenie wiedzy o metodach dobiera nośników do grupy docelowej zapewniających maksymalną efektywność reklamy. Celem aplikacyjnym było poznanie tego procesu w praktyce, w kampanii wizerunkowej portalu internetowego Interia.pl. Praca składa się z części teoretycznej i empirycznej. Część teoretyczną stanowią dwa pierwsze rozdziały dotyczące charakterystyki nośników komunikacji i grupy docelowej, a część empiryczna poświęcona jest działalności i kampanii wizerunkowej Interii. Pierwszy rozdział ukazuje nośnik, jako istotny element komunikacji marketingowej. Przedstawia on także typologię i charakterystykę popularnych nośników komunikacji. Drugi rozdział poświęcony jest sposobom klasyfikacji grup docelowych. W rozdziale podjęto również próbę klasyfikacji czynników warunkujących dobór nośników komunikacji do grupy docelowej w przekazie marketingowym oraz opisano sposoby oceny skuteczności i efektywności doboru mediów do wybranej grupy. Trzeci rozdział poświęcony został opisowi działalności Interii, a także przybliżył przeprowadzoną w grudniu 2007 roku kampanie wizerunkową. W pracy wykorzystano literaturę zwartą i czasopiśmienniczą z zakresu marketingu i zarządzania. Wykorzystano również źródła internetowe. Część empiryczna stanowiąca opis przypadku została oparta na źródłach wtórnych i pierwotnych. Do drugiej grupy należą empiryczne obserwacje i doświadczenie zdobyte w firmie w trakcie praktyki trwającej od 02.07 do 10.08.2007. W celu dokładnego opisania problemu oraz dokonania pełnej analizy kampanii wykorzystano wywiady z mediamenadżerem oraz mediaplanerami pracującymi w Dziale Marketingu & PR w Interii odpowiedzialnymi za zaplanowanie i realizację kampanii wizerunkowej Interii. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject proces komunikowania pl
dc.subject technologia komunikowania pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject portale internetowe pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.title Nośniki przekazu w komunikacji z grupą docelową na przykładzie Interia.pl pl
dc.title.alternative Medium selection for effective communication with target group on the exaple of Interia.pl pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info