Niska cena i wysoka technologia jako narzędzie wprowadzenia nowego produktu na rynek na przykładzie sieci komórkowej Play

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Białoń, Mariola
dc.date.accessioned 2015-01-13T14:17:39Z
dc.date.available 2015-01-13T14:17:39Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8485
dc.description.abstract Celem pracy jest ukazanie, iż możliwe wejście na rynek oraz zdobycie jego udziału w niedługim okresie czasu przy wykorzystaniu niskich cen i wysokiej technologii. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym rozdziale omówione zostało pojęcie rynku, jego klasyfikacja, segmentacja oraz fazy rozwojowe rynku. Drugi rozdział traktuje o elementach rynku takich jak: produkt, cena oraz technologia. W tym rozdziale omówione zostało: produkt i jego poziomy, klasyfikacja produktu, marka produktu, cykl życia, strategie cenowe oraz negatywne i pozytywne skutki postępu technologicznego. W trzecim rozdziale ukazane są sposoby zdobywania rynku takie jak min: reklama, sprzedaż osobista, Public Relaction. Natomiast w czwartym rozdziale omówiony został rynek telefonii komórkowej, ze szczególnym zwróceniem uwagi na sieć komórkowa Play. Przedstawiona została oferta produktowa omawianej sieci zastosowane wysokie technologie które przyczyniły się do pozyskania abonentów. Natomiast piąty rozdział ukazuje wpływ niskiej ceny i wysokiej technologii na sukces rynkowy na przykładzie usług telekomunikacyjnych sieci Play. Zawarte są w nim problemy badawcze, hipotezy oraz weryfikacja hipotez. Dane do pracy zostały zaczerpnięte z dostępnej literatury fachowej oraz Internetu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek pl
dc.subject produkt pl
dc.subject cena produktu pl
dc.subject reklama pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject telefonia komórkowa pl
dc.title Niska cena i wysoka technologia jako narzędzie wprowadzenia nowego produktu na rynek na przykładzie sieci komórkowej Play pl
dc.title.alternative Low price and high technology as a tool for implementing a new product on the market on the basis of “Play” mobile network pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info