dc.description.abstract |
Celem tej pracy jest pokazanie, że reklama w Internecie jest dobrym narzędziem do zdobywania nowych klientów. Jako najmłodsza z rodzajów reklam i najszybciej się rozwijająca, mająca wiele wspólnego z innymi reklamami, dynamicznie i sukcesywnie zdobywa „świeżych” potencjalnych klientów dla firm, przedsiębiorstw czy też organizacji. W rozdziale I „Reklama jako element polityki marketingowej przedsiębiorstwa” opisano istotę reklamy, jej funkcje, sposób działania, wyjaśniono co jest i co nie jest reklamą oraz uwzględniono media jako nośnik reklamy ze szczególnym skupieniem uwagi na Internecie. W rozdziale II „Internet wykorzystywany w marketingu” przedstawiono w jaki sposób wykorzystuje się Internet w marketingu, począwszy od krótkiej historii Internetu przez usługi jakie nam oferuje sieć, w jakich warunkach najskuteczniej wykorzystywać Internet aż do porównania marketingu tradycyjnego z marketingiem sieciowym. W rozdziale III „Reklama w Internecie” zdefiniowano to pojęcie i przedstawiono jego cechy, następnie ukazano rodzaje i formy reklamy on-line, a na końcu rozdziału nakreślono w jaki sposób bada się skuteczność reklamy internetowej i jak się ją targetuje. W rozdziale IV „Badanie przypadku na podstawie firmy Imprex S.C.” skupiono uwagę na formach reklamy internetowej wykorzystywanej przez daną firmę, sposób w jaki mierzą skuteczność swojej reklamy. Wyjaśniono jak duży wpływ na zdobywanie nowych klientów ma reklama internetowa. Przedstawiono statystyki odwiedzin strony firmy, które najlepiej obrazują jakim zainteresowaniem cieszy się dana strona WWW. Ostatni rozdział potwierdza, iż reklama internetowa jest narzędziem do zdobywania nowych klientów, a co więcej sprawdza się bardzo dobrze w tej roli. Rodzaj reklamy, który nie zrujnuje firmy czy też przedsiębiorstw, a wręcz nawet pomoże. |
pl |