Reklama w Internecie jako narzędzie zdobywania nowych klientów na przykładzie firmy Imprex S.C.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Sacha, Miłosz
dc.date.accessioned 2013-10-09T08:18:35Z
dc.date.available 2013-10-09T08:18:35Z
dc.date.issued 2009-07-07 11:14:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/876
dc.description.abstract Celem tej pracy jest pokazanie, że reklama w Internecie jest dobrym narzędziem do zdobywania nowych klientów. Jako najmłodsza z rodzajów reklam i najszybciej się rozwijająca, mająca wiele wspólnego z innymi reklamami, dynamicznie i sukcesywnie zdobywa „świeżych” potencjalnych klientów dla firm, przedsiębiorstw czy też organizacji. W rozdziale I „Reklama jako element polityki marketingowej przedsiębiorstwa” opisano istotę reklamy, jej funkcje, sposób działania, wyjaśniono co jest i co nie jest reklamą oraz uwzględniono media jako nośnik reklamy ze szczególnym skupieniem uwagi na Internecie. W rozdziale II „Internet wykorzystywany w marketingu” przedstawiono w jaki sposób wykorzystuje się Internet w marketingu, począwszy od krótkiej historii Internetu przez usługi jakie nam oferuje sieć, w jakich warunkach najskuteczniej wykorzystywać Internet aż do porównania marketingu tradycyjnego z marketingiem sieciowym. W rozdziale III „Reklama w Internecie” zdefiniowano to pojęcie i przedstawiono jego cechy, następnie ukazano rodzaje i formy reklamy on-line, a na końcu rozdziału nakreślono w jaki sposób bada się skuteczność reklamy internetowej i jak się ją targetuje. W rozdziale IV „Badanie przypadku na podstawie firmy Imprex S.C.” skupiono uwagę na formach reklamy internetowej wykorzystywanej przez daną firmę, sposób w jaki mierzą skuteczność swojej reklamy. Wyjaśniono jak duży wpływ na zdobywanie nowych klientów ma reklama internetowa. Przedstawiono statystyki odwiedzin strony firmy, które najlepiej obrazują jakim zainteresowaniem cieszy się dana strona WWW. Ostatni rozdział potwierdza, iż reklama internetowa jest narzędziem do zdobywania nowych klientów, a co więcej sprawdza się bardzo dobrze w tej roli. Rodzaj reklamy, który nie zrujnuje firmy czy też przedsiębiorstw, a wręcz nawet pomoże. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama w internecie pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.title Reklama w Internecie jako narzędzie zdobywania nowych klientów na przykładzie firmy Imprex S.C. pl
dc.title.alternative Internet advertising as a tool for attracting new customers. Imprex S.C. case study pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-07T09:13:11Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info