System Zarządzania Jakością w jednostce samorządu terytorialnego na przykładzie Urzędu Miejskiego w Krynicy-Zdroju

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Fus, Teresa
dc.date.accessioned 2015-12-17T13:05:51Z
dc.date.available 2015-12-17T13:05:51Z
dc.date.issued 2015-09-29 07:16:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8782
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie istoty, modeli i metod zarządzania jakością usług stosowanych w administracji oraz analiza i ocena wdrożonego systemu zarządzania jakością. Badania zostały przeprowadzone na podstawie wywiadu z Przedstawicielem Kierownictwa ds. Systemu Zarządzania Jakością w Urzędzie Miejskim w Krynicy–Zdroju. Hipotezami badawczymi postawionymi w pracy są: • Wdrożony system zarządzania jakością usprawni działanie urzędu i podniesie poziom jakości świadczonych usług • Pracownicy jednostki samorządowej mają precyzyjnie określone obowiązki oraz zakres swych zadań • Procedury i procesy obowiązujące w urzędzie są zidentyfikowane i czytelne • Skuteczne i efektywne zarządzanie jakością przyczyni się do zwiększenia satysfakcji zadowolenia klienta, co wpłynie na zmniejszenie liczby skarg i zażaleń • Uzyskanie certyfikatu polepszy wizerunek urzędu, a tym samym wpłynie na wzrost atrakcyjności lokalizacyjnej dla potencjalnych inwestorów. Hipotezy badawcze zostały zweryfikowane pozytywnie, oznacza to, że wdrożony system zarządzania jakością działa sprawnie, co pozwoli na doskonalenie standardów zarządzania jakością w administracji. pl
dc.description.abstract The aim of this thesis is to show the essence, models and methods of quality management concerning public administration services as well as to analyse and assess the implemented quality management system. The research has been based on an interview with the Quality Management System Representative working in the Municipal Office in Krynica-Zdrój. The following research hypotheses have been formulated in this thesis: • The implemented quality management system will facilitate functioning of the Municipal Office and improve the quality of its services; • The duties of the employees working in the local government unit and the scope of their tasks are clearly defined; • All the procedures and processes taking place in the Municipal Office are identified and transparent; • The effective quality management will contribute to the improvement of customer satisfaction, which in turn will result in reducing the number of complaints; • The certificate obtained by the Municipal Office will improve its image and positively affect attractiveness of the region for potential investors. All the above-presented research hypotheses have been confirmed, which means that the implemented quality management system is functioning properly and will aid in improving the quality management standards in the local government unit. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject jakość pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject system zarządzania jakością pl
dc.subject urząd pl
dc.subject jednostka samorządowa pl
dc.subject administracja publiczna pl
dc.subject quality pl
dc.subject quality management pl
dc.subject quality management system pl
dc.subject municipal office pl
dc.subject local government unit pl
dc.subject public administration pl
dc.subject doskonalenie jakości pl
dc.subject quality improvement pl
dc.title System Zarządzania Jakością w jednostce samorządu terytorialnego na przykładzie Urzędu Miejskiego w Krynicy-Zdroju pl
dc.title.alternative A Quality Management System in a local government unit illustrated with an example of the Municipal Office in Krynica-Zdrój pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2015-12-10T15:07:46Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info