Promocja produktu turystycznego na przykładzie Szczawnicy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lizak, Jadwiga
dc.contributor.author Kubatek, Monika
dc.date.accessioned 2016-01-03T10:53:39Z
dc.date.available 2016-01-03T10:53:39Z
dc.date.issued 2015-08-29 17:37:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8862
dc.description.abstract Praca zawiera badania na temat form promocji gminy i miasta Szczawnica. Przeprowadzono analizę dokumentów głównie na podstawie Strategii rozwoju gminy i miasta Szczawnica. Dowodzi ona, iż Szczawnica posiada wysoko rozwinięte formy promocji, lecz powinna udoskonalić i przeznaczyć więcej środków na promocję w Internecie. pl
dc.description.abstract The work includes research on forms of promotion of municipalities and cities Szczawnica. Document analysis is mainly based on the development strategy of the municipality and cities Szczawnica. This proves that Szczawnica has a highly developed forms of promotion, but needs to improve and allocate more resources for the promotion on the Internet. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject promocja pl
dc.subject formy promocji pl
dc.subject budżet przeznaczony na działania promocyjne pl
dc.subject promocja regionu i miejscowości pl
dc.subject marketing pl
dc.subject tourism product pl
dc.subject promotion pl
dc.subject forms of promotion pl
dc.subject the budget allocated to promotional activities pl
dc.subject promotion of the region and the town pl
dc.title Promocja produktu turystycznego na przykładzie Szczawnicy pl
dc.title.alternative The promotion of tourist product on the example of Szczawnica pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2015-12-17T14:14:12Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info