Promocja jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie Gminy Gorlice

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Marta
dc.contributor.author Kusiak Jadwiga
dc.date.accessioned 2017-07-18T13:31:30Z
dc.date.available 2017-07-18T13:31:30Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10174
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie istoty oraz elementów i narzędzi promocji gminy oraz ocena ich skuteczności na przykładzie gminy Gorlice w latach 2002 - 2006. Cele cząstkowe pracy to: 1. Przedstawienie zadań i kompetencji gminy, ze szczególną uwagą na zadania w zakresie promocji. 2. Charakterystyka promocji jako elementu marketingu mix. 3. Przedstawienie specyfiki promocji jednostki samorządu terytorialnego. 4. Analiza i ocena elementów i narzędzi promocji w gminie Gorlice. 5. Sformułowanie rekomendacji przyszłych kierunków promocji. Postawiono następujące pytania badawcze: - Jakie miejsce w strategii gminy Gorlice zajmuje promocja? - Jak duży wpływ na rozwój gminy Gorlice wywiera promocja? - Czy obecnie stosowana przez gminę Gorlice promocja jest skuteczna w opinii mieszkańców? - Jakie są podstawowe elementy i narzędzia promocji gminy? - Jakie są silne i słabe strony promocji? - Jak można zwiększyć skuteczność promocji gminy Gorlice? Pierwszy rozdział jest poświęcony ogólnym zagadnieniom dotyczącym jednostki samorządu terytorialnego, a w szczególności zrozumieniu funkcjonowania działalności gminy, przedstawieniu jej organów, statutu i wykonywanych przez nią zadań (zwłaszcza zadań promocyjnych). Natomiast w drugim rozdziale uwaga jest skierowana na zagadnienia z marketingu mix, na istotę promocji i jej elementy oraz środki. W rozdziale trzecim omówiono pojęcie i istotę marketingu terytorialnego, a także promocję jako elementu marketingu gminy. Czwarty rozdział zawiera zagadnienia metodyczne badania empirycznego. Piąty, ostatni rozdział poświęcony został ogólnej charakterystyce gminy Gorlice, jej strategii, oraz ocenie skuteczności stosowanych obecnie elementów i narzędzi promocji. Podczas pisania pracy korzystano z literatury, czasopism, artykułów, ustaw, aktów prawnych samorządu gminnego i miejscowego, Internetu, materiałów udostępnionych przez Urząd Gminy w Gorlicach, a także z analizy dokumentacji, obserwacji, wywiadów, ankiety. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject promocja regionu pl
dc.subject promocja miasta pl
dc.subject gmina Gorlice pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing gminy pl
dc.subject marketing mix pl
dc.subject samorząd terytorialny pl
dc.title Promocja jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie Gminy Gorlice pl
dc.title.alternative Promotion of local administrative unit based on the example of the Gorlice commune pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info