Franchising, jako szansa rozwoju przedsiębiorstwa w sektorze paliw płynnych na przykładzie "ARGO" Spółka Jawna

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Mróz Daniel
dc.date.accessioned 2017-07-19T12:10:02Z
dc.date.available 2017-07-19T12:10:02Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10178
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy, jest przedstawienie korzyści, jakie mogą wynikać z nawiązania współpracy z koncernem ORLEN na zasadach franchisingu. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale zaprezentowano rys historyczny oraz rozwój franchisingu i jego koncepcje. Rozdział drugi opisuje pojęcie i znaczenie dystrybucji. Nawiązując do tego tematu chciano pokazać zależność jaka zachodzi pomiędzy dystrybucją a umową franczyzy w tym segmencie rynku. Rozdział trzeci przedstawia charakterystykę rynku paliw. Jego bariery i czynniki hamujące rozwój. Czwarty rozdział jest rozdziałem praktycznym. Na przykładzie spółki „ARGO”, przedstawiono dwa warianty rozwiązań, dotyczące finansowania inwestycji budowanej stacji paliw oraz ich ocenę z uwzględnieniem najkorzystniejszego rozwiązania. Franchising jest obecnie powszechnym sposobem na współpracę przedsiębiorstw na całym świecie, stanowiących jedną z najbardziej ekspansywnie i dynamicznie rozwijających się metod prowadzenia działalności gospodarczej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject franchising pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject stacja paliw ORLEN pl
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.subject rynek paliw pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Franchising, jako szansa rozwoju przedsiębiorstwa w sektorze paliw płynnych na przykładzie "ARGO" Spółka Jawna pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info