Identyfikacja strategii rozwoju organizacji na przykładzie Hotelu 4 PORY ROKU

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Marta
dc.contributor.author Majerska, Ewa
dc.date.accessioned 2017-09-12T12:55:20Z
dc.date.available 2017-09-12T12:55:20Z
dc.date.issued 2010-11-04 15:18:58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10203
dc.description.abstract Celem głównym pracy jest przedstawienie istoty i metod określania strategii rozwoju firmy oraz identyfikacja strategii rozwoju hotelu 4 Pory Roku. Dla realizacji celu głównego określono następujące cele szczegółowe: 1. Charakterystyka strategii rozwoju organizacji. 2. Przedstawienie metod określania strategii rozwoju. 3. Opracowanie procedury identyfikacji strategii rozwoju hotelu 4 Pory Roku. 4. Analiza strategiczna i wybór strategii rozwoju hotelu 4 Pory Roku. Rozdział pierwszy pracy zawiera ogólne informacje o strategii organizacji, przyjęte w literaturze definicje, omówienie procesów budowy strategii firmy oraz istotę i elementy zarządzania strategicznego. W części tej przedstawiono również wybrane modele zarządzania strategicznego. Kolejny rozdział został poświęcony sposobom określania strategii rozwoju przedsiębiorstw, omówiono wybrane metody portfelowe. Rozdział ten zawiera także krótką charakterystykę metody SPACE i SWOT, wykorzystywanych do analizy pozycji strategicznej i wyznaczenia opcji strategicznej firmy. Zagadnienia metodyczne badania empirycznego oraz charakterystyka badanej organizacji to temat rozdziału trzeciego. W części tej wskazano cel oraz zakres przeprowadzonego badania, określono pytania badawcze, wymieniono także metody i narzędzia badawcze, które będą stosowane w niniejszej pracy oraz wykorzystywane źródła danych. Podsumowanie pracy to weryfikacja postawionych pytań i celów badawczych. Zakres merytoryczny pracy obejmuje zarządzanie strategiczne, a zwłaszcza analizę i planowanie strategii. Część teoretyczną oparto na dostępnej literaturze przedmiotu, książkach i czasopismach fachowych z zakresu zarządzania strategicznego. Zakres branżowy pracy obejmuje branżę hotelarską na terenie miasta Krynica-Zdrój. W części empirycznej, dane wtórne pochodzą z materiałów wewnętrznych firmy, natomiast źródłem danych pierwotnych będą wywiady z pracownikami i właścicielami oraz obserwacja uczestnicząca. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia rozwoju pl
dc.subject identyfikacja strategii pl
dc.subject metoda SWOT pl
dc.subject metoda SPACE pl
dc.subject rozwój firmy pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.title Identyfikacja strategii rozwoju organizacji na przykładzie Hotelu 4 PORY ROKU pl
dc.title.alternative Identification of the strategy of the organization development on the example of the Hotel 4 Seasons pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-06-19T09:56:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info