Psychologiczne aspekty reklamy – wpływ stosowanych technik psychologicznych w reklamie na zachowanie konsumenckie w opinii klientów marketu Carrefour

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Tabor, Magdalena
dc.date.accessioned 2017-10-07T13:26:55Z
dc.date.available 2017-10-07T13:26:55Z
dc.date.issued 2010-10-12 19:09:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10229
dc.description.abstract Celem pracy jest ukazanie problematyki reklamy oraz zaprezentowanie umiejętnego wykorzystywania wiedzy z innych dziedzin nauk takich jak np. psychologia, jako jednego z narzędzi marketingowych, których podstawowym zadaniem jest kształtowanie zachowań i postaw nabywców. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy z nich ma charakter wprowadzenia w świat reklamy. Dotyczy przedstawienia jej definicji oraz ukazania środków i rodzajów jakimi dysponuje. W drugim rozdziale zostały przedstawione psychologiczne aspekty reklamy, mające wywrzeć wpływ na zmianę postaw i zachowań potencjalnych nabywców. W dalszej części rozdziału zostały ukazane zabiegi marketingowe stosowane w marketach, na których sterowanie konsumenci są narażeni, podczas dokonywania czynności zakupowych. Rozdział trzeci poświęcony jest analizie dotyczącej zależności między stosowanymi metodami reklamy a reakcją konsumentów. W dalszej części podrozdziałów zostały zawarte badania własne na temat oddziaływania metody reklamy facing stosowanej w hipermarkecie, na zachowania i potrzeby nabywców. W celu prezentacji powyższego zagadnienia zaobserwowanego w hipermarkecie Carrefour technika marketingowa została poddana analizie, jak również jej psychologiczny wpływ na zachowania potencjalnych konsumentów w placówce handlowej. Podczas pisania pracy została wykorzystana literatura z zakresu dziedzin marketingu jak i psychologii ze szczególnym uwzględnieniem aspektu reklamy, a także materiały pochodzące ze źródła internetowego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.subject konsument pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.title Psychologiczne aspekty reklamy – wpływ stosowanych technik psychologicznych w reklamie na zachowanie konsumenckie w opinii klientów marketu Carrefour pl
dc.title.alternative Psychological aspects of advertising – the impact of psychological techniques in advertising on consumer behavior based on the Carrefour supermarket customer feedback pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2017-10-04T13:57:29Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info