Efektywne wykorzystanie targów branżowych jako narzędzie kształtowania relacji B2B

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Droździel, Maciej
dc.date.accessioned 2018-02-19T10:28:54Z
dc.date.available 2018-02-19T10:28:54Z
dc.date.issued 2010-10-07 16:25:02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10284
dc.description.abstract Celem pracy jest identyfikacja efektywnego sposobu wykorzystania targów branżowych w kształtowaniu relacji B2B. Wśród celów szczegółowych należy wymienić: • wiedza i opinie wystawców na temat uczestnictwa przedsiębiorstwa w targach branżowych • zachowania oraz wiedza wystawców w zakresie poprawienia efektywności uczestnictwa w targach branżowych • wiedza i opinie wystawców na temat sposobów kształtowania relacji podczas imprez targowych • zachowania przedsiębiorstw w targach branżowych w zakresie kształtowania relacji B2B z kontrahentami. W realizacji celów wykorzystano pierwotne i wtórne źródła informacji. Wśród wtórnych źródeł informacji wykorzystano m. in. czasopisma branżowe, literaturę przedmiotu, raporty Głównego Urzędu Statystycznego, informacje zawarte na serwisach internetowych organizatorów targów oraz Państwowej Izbie Przemysłu Targowego. W ramach badań bezpośrednich (ilościowych) wykorzystano metodę ankiety, natomiast w badaniach pośrednich ankietę internetową. Pierwszym etapem badań było zebranie informacji za pomocą ankiety internetowej oraz ankiety bezpośredniej. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Część teoretyczna obejmuje rozdział pierwszy i rozdział drugi. Natomiast część empiryczna obejmuje dwa pozostałe rozdziały. Rozdział pierwszy poświęcony jest tematyce związanej z komunikacją marketingową w procesie kształtowania relacji B2B. W rozdziale drugim omówiono zagadnienia dotyczące targów branżowych. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań bezpośrednich na temat efektywnego udziału w targach branżowych jako sposobu na rozwój relacji z kontrahentami. Tematem rozdziału czwartego jest projektowanie efektywnego udziału w targach branżowych jako narzędzia kształtowania relacji B2B z kontrahentami. Pracę kończy podsumowanie, w którym zaprezentowano wnioski z przeprowadzonych badań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject targi branżowe pl
dc.subject relacje B2B pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject marketing wystawienniczy pl
dc.subject relacje interpersonalne pl
dc.subject kontrahent pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.title Efektywne wykorzystanie targów branżowych jako narzędzie kształtowania relacji B2B pl
dc.title.alternative The efficient usage of trade fairs as a tool in creating B2B relations pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-10-06T11:50:24Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info