Warunki skutecznego funkcjonowania zespołu handlowego B2B na przykładzie KGHM Polska Miedź S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Bączkiewicz, Jan
dc.date.accessioned 2018-02-19T14:04:56Z
dc.date.available 2018-02-19T14:04:56Z
dc.date.issued 2010-10-05 10:07:15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10294
dc.description.abstract W badaniach przedstawionych w niniejszej pracy skoncentrowano się na trzech elementach. Są to: lider, komunikacja, normy. Pierwszy rozdział przedstawia teorie zarządzania dotyczącą zespołu, jego funkcjonowania oraz wybranych czynników, które wpływają na jego skuteczność. Opisane są tu różne podejścia do tematu zespołów i jego skuteczności. Drugi rozdział przybliża zespół oraz organizację, w której ten zespół funkcjonuje. Opisuje również rynek, na którym działa. KGHM Polska Miedź S.A. jest dużym przedsiębiorstwem działającym na międzynarodowym rynku metali. Jest to rynek posiadający specyfikę odmienną od typowych rynków wyrobów przemysłowych. Jego odmienność polega przede wszystkim na tym, że ceny metali w dużej mierze ustalane są na giełdzie metali w Londynie, a liczba uczestników rynku jest ograniczona. Badany zespół handlowy ma zatem szczególny charakter, a rynek metali ma istotny wpływ na sposób jego funkcjonowania. Rozdział trzeci prezentuje problematykę badawczą pracy oraz metodologię badań. Przybliża on również teren i narzędzia badawcze. Ostatni rozdział przedstawia wyniki, przeprowadzonych badań, a także ich podsumowanie. Problematyka zespołu jest niezwykle ciekawa i ma szeroką literaturę. Badania przeprowadzone w ramach tej pracy umożliwiły bliższe zrozumienie mechanizmów funkcjonowania zespołu handlowego w KGHM Polska Miedź S.A. Potwierdzone zostały również postawione hipotezy. Okazało się, że kluczowe znaczenie dla sprawnego funkcjonowania grupy, ma skuteczna komunikacja. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zespół pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject organizacja pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject lider pl
dc.subject komunikacja pl
dc.title Warunki skutecznego funkcjonowania zespołu handlowego B2B na przykładzie KGHM Polska Miedź S.A. pl
dc.title.alternative Factors of effective trade team B2B on example KGHM Polska Miedź S.A. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-10-10T13:30:20Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info