Bankowość elektroniczna i mobilna jako nowa forma dystrybucji usług bankowych na przykładzie mBanku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Batko, Bogdan
dc.contributor.author Bugiera, Łukasz
dc.date.accessioned 2018-03-12T08:23:01Z
dc.date.available 2018-03-12T08:23:01Z
dc.date.issued 2010-09-28 12:46:24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10335
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest odpowiedź na pytanie: W jaki sposób Internet jest wykorzystywany w bankowości elektronicznej oraz jaki jest poziom zadowolenia klientów korzystających z bankowości elektronicznej? Niniejsza praca składa się z dwóch części: teoretycznej oraz empirycznej. Pierwsza część pracy zawiera dwa rozdziały: Rozdział 1 dotyczy istoty bankowości elektronicznej - ujmuje on definicyjne ujęcie bankowości elektronicznej, charakteryzuje podstawowe usługi bankowości internetowej oraz jej klientów, przedstawia jej rozwój, stan obecny i perspektywy na przyszłość. Rozdział 2 zawiera informacje na temat roli Internetu w bankowości elektronicznej - przedstawiony jest tutaj rozwój i znaczenie Internetu jako nowego medium w komunikacji oraz działaniach usługowych związanych z bankowością elektroniczną, scharakteryzowane są również kanały dystrybucji usług bankowych (bezpośrednie i pośrednie) oraz detaliczna bankowość elektroniczna. Pierwsza część pracy powstała na podstawie studiów literatury przedmiotu, czasopism bankowych oraz w oparciu o specjalistyczne serwisy WWW. Druga (empiryczna) część pracy składa się również z dwóch rozdziałów: Rozdział 3 dotyczy działalności mBanku - ujmuje on charakterystykę badanego banku, przedstawia jego ofertę produktową ze szczególnym uwzględnieniem usług detalicznej bankowości elektronicznej skierowanych do klientów indywidualnych. Rozdział 4 analizuje i ocenia działalność mBanku – zawarte zostały w nim podstawy metodologiczne badań własnych (cel, hipoteza, problemy i metody), charakterystyka klientów mBanku oraz ocena usług detalicznej bankowości elektronicznej świadczonych przez mBank w opinii jego klientów. W części empirycznej pracy wykorzystano metody analizy diagnostycznej (analiza informacji o działalności mBanku, ankieta – skierowana do klientów mBanku). Analiza literatury przedmiotu oraz badań ankietowych w pełni potwierdza hipotezę pracy, brzmiącą : Współcześnie dzięki rozwojowi Internetu bankowość elektroniczna stanowi bardzo ważny kanał dystrybucji usług bankowych. Szeroka oferta mBanku gwarantuje swoim klientom całodobowy dostęp do swoich finansów, niskie koszty posiadania konta oraz oszczędność czasu. Dzięki takim warunkom liczba klientów korzystających z bankowości internetowej stale rośnie. Wygoda oraz bezpieczeństwo w dostępie do konta są gwarancją zadowolenia klientów mBanku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject mBank pl
dc.subject bankowość elektroniczna pl
dc.subject internet pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.title Bankowość elektroniczna i mobilna jako nowa forma dystrybucji usług bankowych na przykładzie mBanku pl
dc.title.alternative Mobile and electronic banking as a new form of banking services - based on the mBank example pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2018-02-22T13:14:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info