dc.contributor.advisor |
Łyszczarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Kardaś, Marta |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-17T12:59:29Z |
|
dc.date.available |
2013-10-17T12:59:29Z |
|
dc.date.issued |
2009-09-28 12:35:20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1034 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy była ocena wykorzystania narzędzi PR w kreowaniu wizerunku firmy na przykładzie MAXTON s.c. Badana firma należy do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Powodem podjęcia tematu była chęć sprawdzenia, czy i w jakim stopniu możliwe jest zastosowanie technik public relations przez małą, rodzinną firmę. Pierwsze dwa rozdziały pracy poświęcono przeglądowi aktualnej literatury z zakresu problematyki public relations. W rozdziale pierwszym omówiono koncepcję wizerunku firmy. Rozdział drugi poświęcony został w całości public relations i jego narzędziom. Rozdział trzeci przedstawia firmę MAXTON s.c. jako przedmiot badań empirycznych. Omówiono w nim historię firmy, zakres działań i strukturę organizacyjną. Nieco miejsca poświęcono również strategii firmy i sytuacji w sektorze. Czwarty, ostatni rozdział zawiera analizę zebranych danych. Zweryfikowano w nim hipotezy badawcze i udzielono odpowiedzi na postawione we wstępie pytania. W tym celu wykorzystano ankietę przeprowadzoną wśród potencjalnych klientów oraz wywiad ze współwłaścicielami firmy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
wizerunek przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
public relations |
pl |
dc.title |
Public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie MAXTON s.c. |
pl |
dc.title.alternative |
Public relations as instrument of creation of image of firm on example MAXTON s.c. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-10-17T11:12:22Z |
|