Sprzedaż na aukcji internetowej w kontekście innych kanałów dystrybucji. Przykład Mega Sport

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Jaros, Maciej
dc.date.accessioned 2013-10-18T07:58:43Z
dc.date.available 2013-10-18T07:58:43Z
dc.date.issued 2009-09-28 09:22:33
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1038
dc.description.abstract Tematem pracy jest ocena efektywności sprzedaży przez internetowy system aukcyjny na przykładzie firmy Mega Sport z Bielska – Białej. Firma Mega Sport powstała w 1989 roku. Działalność firmy opiera się na handlu artykułami sportowymi. W roku 2007 firma rozpoczęła sprzedaż swoich artykułów poprzez internetowy system aukcyjny Allegro. Cel pracy to ocena efektywności sprzedaży za pomocą internetowego systemu aukcyjnego oraz ukazanie, że sprzedaż internetowa jest bardziej efektywna i może przynieść firmie większe korzyści niż tradycyjne formy handlu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject sprzedaż internetowa pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject aukcje internetowe pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.title Sprzedaż na aukcji internetowej w kontekście innych kanałów dystrybucji. Przykład Mega Sport pl
dc.title.alternative Selling on the Internet auction in the context of the other distribution channels. The case of Mega Sport pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-17T08:51:14Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info