Specyfika działalności marketingowej na rynku telefonii komórkowej na przykładzie sieci Era

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Święs, Ewelina
dc.date.accessioned 2018-06-25T07:57:09Z
dc.date.available 2018-06-25T07:57:09Z
dc.date.issued 2010-09-23 23:22:46
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10420
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest systematyka instrumentów marketingu-mix stosowanych przez przedsiębiorstwa na rynku telefonii komórkowej, stworzenie swoistego kompendium wiedzy na temat marketingu oraz pokazanie ich specyfiki w praktyce na przykładzie Sieci Era. Praca składa się z 5 rozdziałów. W pierwszym rozdziale poruszona została tematyka istoty marketingu, praw, zasad i funkcji jego stosowania. Przedstawiony został historyczny rozwój tej dziedziny, jak również obszary jej zastosowania. Dla pełnego zrozumienia rynku telefonii ruchomej istotne znaczenie ma poznanie specyfiki marketingu usług, która została w tej części omówiona. Przedmiotem drugiego rozdziału niniejszego opracowania jest przedstawienie instrumentów marketingu-mix stosowanych na rynku usług. Zostały one wyszczególnione, a następnie starannie scharakteryzowane. W trzecim rozdziale pracy omówiony został rynek telefonii mobilnej. Na początku przedstawiona została historia tej telefonii na świecie, a następnie jej geneza w Polsce. W opracowaniu poruszona została również stopniowa penetracja rynku telefonii komórkowej z podziałem na Polskę, kraje Unii Europejskiej oraz kraje Środkowej i Wschodniej Europy. Następnie przedstawione zostały preferencje konsumentów, którzy korzystają z usług na owym rynku. Czwarty rozdział poświęcony został historii, charakterystyce oraz specyfice Sieci Era. Omówione zostały instrumenty marketingu-mix, które dany Operator wykorzystuje w swojej działalności. Ostatni rozdział opracowania obejmie analizę wybranych działań marketingowych Sieci Era. Ukazana została metodologia zastosowanego badania ankietowego na temat postrzegania przez obecnych i potencjalnych klientów instrumentów marketingu-mix stosowanych przez Sieć Era oraz raport przedstawiający wyniki i wnioski z tego badania. Pracę napisano przy wykorzystaniu źródeł pierwotnych (przeprowadzona analiza z badania ankietowego) i wtórnych (dostępna literatura, raporty Urzędu Komunikacji Elektronicznej, informacje zawarte na oficjalnych stronach internetowych). pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing mix pl
dc.subject marketing sieciowy pl
dc.subject sieć bezprzewodowa pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject Sieć Era pl
dc.subject telefonia komórkowa pl
dc.title Specyfika działalności marketingowej na rynku telefonii komórkowej na przykładzie sieci Era pl
dc.title.alternative Specificity of marketing activities in the mobile market on the example of Era network pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2018-03-09T12:02:23Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info