Analiza strategiczna małego przedsiębiorstwa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jaki, Andrzej
dc.contributor.author Szumińska, Agnieszka
dc.date.accessioned 2018-07-04T13:16:27Z
dc.date.available 2018-07-04T13:16:27Z
dc.date.issued 2010-09-20 23:13:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10432
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie sensu analizy, jako niezbędnego czynnika do sformułowania strategii dla przedsiębiorstwa, zbadania otoczenia i firmy. Dzięki temu będzie efektywniejsze zarządzanie, większy udział w rynku, a także większe zyski, realizacja celów i ciągły rozwój. Praca została podzielona na cztery rozdziały wraz z podrozdziałami. Dwa pierwsze rozdziały dotyczą teorii na temat analizy strategicznej, natomiast pozostałe to ukazanie w praktyce badań i wysunięcie wniosków. Pierwszy rozdział to wyjaśnienie pojęć związanych z analizą strategiczną, opisane metody badań oraz wyjaśnienie zagadnień dotyczących analizy potencjału strategicznego, w tym analiza finansowa, analiza kluczowych czynników sukcesu oraz metody portfelowe. Rozdział drugi został poświęcony małym i średnim przedsiębiorstwom w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem województwa małopolskiego. Rola MŚP oraz związane z tym sektorem możliwości wykorzystania funduszy z Unii Europejskiej. Trzeci rozdział dotyczy charakterystyki przedsiębiorstwa „Honer”, przedstawienie jego struktury organizacyjnej, asortymentowej oraz sprzedażowej. Opisany został także potencjał gospodarczy, opierający się głównie ma majątku jaki posiada oraz pracownikach. Ostatni rozdział, to dokładna analiza i ocena sytuacji strategicznej, określenie celów strategicznych, misji oraz zaproponowanie strategii. Sprawdzenie pozycji firmy określenie szans i kierunków rozwoju. Podsumowując, analiza strategiczna to niezbędne badanie i wyciąganie z nich wniosków, dzięki którym przedsiębiorstwo będzie w stanie lepiej, efektywniej funkcjonować. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject analiza kluczowych czynników sukcesu pl
dc.subject metoda portfelowa pl
dc.subject analiza finansowa pl
dc.subject małe i średnie przedsiębiorstwa pl
dc.title Analiza strategiczna małego przedsiębiorstwa pl
dc.title.alternative A strategic analysis of a small enterprise pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2018-03-09T12:20:49Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info