dc.description.abstract |
Celem głównym pracy jest odpowiedź na pytanie jaką rolę odgrywa marketing mix w rozwoju przedsiębiorstwa Kier oraz zaprezentowanie zasad i reguł marketingu stosowanych w polityce rynkowej firmy, a także w jakim stopniu instrumenty marketingu mix są wykorzystywane w firmie oraz jak są powiązane ze sobą. Rozdział pierwszy ma charakter teoretyczny. Przedstawia on istotę marketingu, reguły i zasady marketingu oraz charakterystykę instrumentów takich jak: produkt, cena, dystrybucja, promocja. Rozdział drugi opisuje cały rynek artykułów piekarniczych, ciastkarskich i cukierniczych oraz firmy występujące w tym segmencie rynkowym. Rozdział trzeci mówi o historii założenia firmy, jej początkach i rozwoju. Ukazuje on również strukturę organizacyjną firmy Kier, jej pozycję na rynku artykułów piekarniczych, ciastkarskich i cukierniczych. Ujawnia on także klientów i konkurentów. W rozdziale czwartym przedstawiono instrumenty marketingu mix stosowane w firmie Kier, a więc politykę produktu, ceny, dystrybucji, promocji. |
pl |