Chatterboty jako nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sokołowska-Woźniak, Justyna pl
dc.contributor.author Napora, Krzysztof
dc.date.accessioned 2019-11-25T12:57:26Z
dc.date.available 2019-11-25T12:57:26Z
dc.date.issued 2019-11-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10576
dc.description.abstract Celem pracy było określenie jak efektywnym, profesjonalnym oraz użytecznym narzędziem marketingowym są znajdujące się na stronach internetowych chatterboty. W ramach realizacji tego celu badawczego dokonano analizy teoretycznej procesu komunikacji marketingowej, marketingu internetowego oraz chatterbotów, a także przeprowadzono badanie polskojęzycznych chatterbotów. Badanie przeprowadzono na wyselekcjonowanej próbie dwudziestu polskojęzycznych chatterbotów. Obejmowało ono dwie zasdanicze części: ilościową i jakościową. Część ilościowa pozwoliła na wyciągnięcie najbardziej podstawowych wniosków na temat polskojęzycznych chatterbotów. Z kolei część jakościowa nie tylko pogłębiała wnioski wyciągnięte z badania ilościowego, ale także umożliwiała osiągnięcie nowych, owocnych konkluzji (takich jak na przykład sformułowanie własnej propozycji typologii chatterbotów czy też stworzenie na podstawie porównawczego studium przypadku wskazówek dotyczących tego jak powinno się tworzyć chatterboty). pl
dc.description.abstract The aim of the study was to determine how effective, professional and useful marketing tool are chatterbots located on websites. In order to realize that study theoretical marketing communication, internet marketing and chatterbots were analyzed, as well as a detailed research of Polish chatterbots. The study was conducted on a selected sample of twenty Polish-language chatterbots. It consisted of two main parts: quantitative and qualitative. The quantitative part has allowed us to draw the most basic conclusions about Polish-language chatterbots. In turn, the qualitative part not only deepened the conclusions drawn from the quantitative study, but also made it possible to achieve new fruitful conclusions (such as, for example, formulating your own proposals for chatterbots typography or creating a baseline case study on how chatterbots should be created). pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access pl
dc.subject chatterboty pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject narzędzia marketingowe pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject nowoczesny marketing pl
dc.subject chatterbots pl
dc.subject internet marketing pl
dc.subject marketing tools pl
dc.subject marketing communication pl
dc.subject modern marketing pl
dc.title Chatterboty jako nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej pl
dc.title.alternative Chatterbots as a modern marketing communication tool pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info