System do obsługi reklamacji

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Przybycień, Krzysztof pl
dc.contributor.author Świerad, Michał
dc.date.accessioned 2019-11-25T13:54:08Z
dc.date.available 2019-11-25T13:54:08Z
dc.date.issued 2019-11-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10583
dc.description.abstract Niniejsza praca dotyczy systemu informatycznego przeznaczonego do obsługi reklamacji. Przygotowany projekt jest przykładem wielowarstwowej, bezpiecznej i łatwej w utrzymaniu aplikacji. pl
dc.description.abstract Above graduation work is IT system dealing with complaints. The project is an example of multilayer, safe and easy to support application. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access pl
dc.subject reklamacje pl
dc.subject microsoft pl
dc.subject aplikacja pl
dc.subject web pl
dc.subject api pl
dc.subject klient pl
dc.subject rest pl
dc.subject complaints pl
dc.subject microsoft pl
dc.subject application pl
dc.subject client pl
dc.title System do obsługi reklamacji pl
dc.title.alternative Complaints system pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info