Strategie wartości dla klientów na rynku napojów bezalkoholowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Wielgus, Anna
dc.contributor.author Nowicka-Pajor, Joanna
dc.contributor.other Zupok, Sebastian
dc.date.accessioned 2021-09-24T09:01:54Z
dc.date.available 2021-09-24T09:01:54Z
dc.date.issued 2021-09-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10604
dc.description.abstract W pracy dyplomowej omówiono problematykę dostarczania wartości dla klienta na rynku napojów bezalkoholowych, a także przedstawiono wyniki badań empirycznych dotyczących potrzeb klientów na rynku napojów bezalkoholowych w Polsce, segmentacji nabywców oraz wybranych czynników wpływających na proces nabywczy. pl
dc.description.abstract The diploma thesis discusses the issue of delivering customer value on the non-alcoholic beverages market, as well as the results of empirical research regarding customer needs on the non-alcoholic beverages market in Poland, customer segmentation and selected factors affecting the purchasing process. pl
dc.rights open access pl
dc.subject marketing pl
dc.subject klient pl
dc.subject wartość dla klienta pl
dc.subject FMCG pl
dc.subject customer pl
dc.subject customer value pl
dc.title Strategie wartości dla klientów na rynku napojów bezalkoholowych pl
dc.title.alternative Value to customers strategy on the non-alcoholic drinks market pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info