Kreowanie wartości dla klientów w sieciach DIY

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Adamczyk, Marta
dc.contributor.author Olsztyn, Robert
dc.contributor.other Zupok, Sebastian
dc.date.accessioned 2022-07-13T12:04:07Z
dc.date.available 2022-07-13T12:04:07Z
dc.date.issued 2022-07-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10624
dc.description.abstract Współcześnie dąży się do przedefiniowania celów działalności przedsiębiorstwa, a także sposobu szacowania wpływu różnorodnych działań organizacji i dostosowania do wymagań przyszłości. Działania te mają w efekcie końcowym doprowadzić do sytuacji, w której wiodącym pragmatycznym oraz zorientowanym na przyszłość celem działań przedsiębiorstwa będzie maksymalizacja jego wartości. Przetrwanie przedsiębiorstwa, osiąganie wzrostu oraz zysku, maksymalizowanie jego wartości są jedynie możliwe pod warunkiem ukierunkowania na budowę wartości klienta – nabywcy i konsumenta. Zatem podstawowym warunkiem tworzenia wartości dla właścicieli jest satysfakcjonowanie i zatrzymanie rentownych klientów. W opracowaniu scharakteryzowano rynek DIY w Polsce oraz zaprezentowano wyniki badań zachowań nabywczych konsumentów. Zaprezentowano także wyniki badań własnych. Objęto nimi odbiorców wartości. pl
dc.description.abstract Nowadays, efforts are being made to redefine the goals of the company's activities, as well as the method of estimating the impact of various actions of the organization and adapting to the requirements of the future. These activities are ultimately intended to lead to a situation in which the leading pragmatic and future-oriented goal of the company's activities will be to maximize its value. The survival of the enterprise, achieving growth and profit, maximizing its value are only possible on the condition of focusing on building the value of the customer - the buyer and the consumer. Thus, the basic condition for creating value for owners is satisfying and retaining profitable customers. The study characterizes the DIY market in Poland and presents the results of research on consumer purchasing behavior. The results of own research were also presented. Value recipients were covered. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access pl
dc.subject wartość dla klienta pl
dc.subject konsument pl
dc.subject DIY pl
dc.subject values for customers pl
dc.subject consumer pl
dc.title Kreowanie wartości dla klientów w sieciach DIY pl
dc.title.alternative Creating values for customers by the DIY CHANNEL pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info