Petent jako podstawowe ogniwo funkcjonowania instytucji publicznej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Bęza, Agata
dc.contributor.other Zupok, Sebastian
dc.date.accessioned 2022-07-13T12:18:00Z
dc.date.available 2022-07-13T12:18:00Z
dc.date.issued 2022-07-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10625
dc.description.abstract Zadowolenie nabywcy jest przedmiotem badań i dyskusji wielu naukowców i praktyków od bardzo dawna. Jednak dopiero w ostatnich latach wzrosło zainteresowanie tym zagadnieniem także w sektorze administracji publicznej na świecie jak i w Polsce. W usługach publicznych badanie satysfakcji obywatela/nabywcy nie jest proste z uwagi na charakter nabywcy, oraz z uwagi na naturę usług publicznych. Celem pracy jest identyfikacja sposobów badania oraz budowania zadowolenia nabywców polskiego sektora administracji publicznej oraz określenie potencjału i ograniczeń związanych z zarządzaniem satysfakcją nabywcy w usługach publicznych. W ramach realizacji celu pracy ustalano metodologiczne perspektywy i ograniczenia badania satysfakcji w badanym sektorze, a także przedstawiono praktyczny przykład kreowania zadowolenia obywatela/nabywcy z rynku polskiego oparty na analizie desk research danych wtórnych. pl
dc.description.abstract Customer satisfaction has long been the subject of research and discussion by many scientists and practitioners. However, it is only in recent years that the interest in this issue has grown in the public administration sector, both in the world and in Poland. In public services, testing citizen / buyer satisfaction is not easy due to the nature of the buyer and the nature of public services. The aim of the work is to identify ways of researching and building customer satisfaction in Polish public administration and to define the potential and limitations related to customer satisfaction management in public services. As part of the goal of the work, methodological perspectives and limitations of the satisfaction survey in the surveyed sector were established, and a practical example of creating citizen / buyer satisfaction with the Polish market based on desk research analysis of secondary data was presented. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access pl
dc.subject satysfakcja pl
dc.subject klient pl
dc.subject obywatel pl
dc.subject administracja publiczna pl
dc.subject satisfaction pl
dc.subject customer pl
dc.subject citizen pl
dc.subject public administration pl
dc.title Petent jako podstawowe ogniwo funkcjonowania instytucji publicznej pl
dc.title.alternative The applicant as a fundamental link in the operation of the institution pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info