Wpływ reklamy na zachowania konsumenckie na przykładzie brytyjskich supermarketów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wichary, Szymon
dc.contributor.author Wrońska, Izabela
dc.date.accessioned 2013-10-19T08:39:43Z
dc.date.available 2013-10-19T08:39:43Z
dc.date.issued 2009-09-28 19:49:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1065
dc.description.abstract Praca zawiera pięć odrębnych rozdziałów, zaczynając od ogólnego zarysu reklamy, konsumentów, rynku aż do specyficznych technik używanych w kampaniach oraz przeprowadzonych przeze mnie badań wśród konsumentów brytyjskich supermarketów. W pierwszym rozdziale zapoznajemy się z reklamą, jej rodzajami, funkcjami, oraz jej dobrymi jak i złymi stronami. W rozdziale drugim skupiłam się głównie na opisie rynku konsumenckiego i jego cechach. Dwa kolejne rozdziały to próba rozłożenia reklamy na części pierwsze. Techniki, strategie, psychologia i ukryte triki reklamowe, to podstawa tworzenia dobrej reklamy. Pracę zakończyłam badaniami i analizą preferencji konsumentów brytyjskich supermarketów. Wszystkie dane, analizy i informacje są aktualne, tak więc obraz badanego rynku można uznać za zgodny z istniejącym obecnie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject konsument pl
dc.subject marketing pl
dc.title Wpływ reklamy na zachowania konsumenckie na przykładzie brytyjskich supermarketów pl
dc.title.alternative Influence of advertisement on consumer’s behaviour in example of British supermarkets pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-17T08:49:14Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info