Rola reklamy w życiu społecznym ( wybrane zagadnienia )

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Rzepka, Sylwia
dc.date.accessioned 2013-10-19T08:43:03Z
dc.date.available 2013-10-19T08:43:03Z
dc.date.issued 2009-09-28 15:32:07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1066
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie wpływu reklamy na życie społeczne poprzez analizę badań przeprowadzonych wśród Polaków. Na wstępnie założyłam następujące hipotezy: 1) Z obserwacji wynika ,że Polacy wykazują duże zainteresowanie reklamą. 2) Największy wpływ na Polaków ma reklama telewizyjna. 3) Reklama społeczna ma pozytywny odzew społeczny. Przeprowadzając badania posłużyłam się badaniami ankietowymi i wywiadem, a także przeprowadziłam analizę materiałów. Moim głównym założeniem jest ukazanie wpływu reklamy na wszystkie sfery życia społecznego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject zachowania klientów pl
dc.title Rola reklamy w życiu społecznym ( wybrane zagadnienia ) pl
dc.title.alternative The role of advertising in society (selected issues) pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-17T08:49:11Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info