Psychologiczne aspekty przekazu reklamowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Bogdańska, Agnieszka
dc.date.accessioned 2013-10-19T12:51:02Z
dc.date.available 2013-10-19T12:51:02Z
dc.date.issued 2009-10-05 18:37:15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1078
dc.description.abstract Reklama jest stałym elementem naszego życia. Spotykamy się z nią wszędzie. Oglądając telewizję, słuchając swojej ulubionej stacji radiowej czy idąc na spacer. Stawiamy jej często zarzuty, że jest czymś co zaśmieca środki masowego przekazu czy jako niepotrzebny dodatkowy koszt jaki ponoszą konsumenci, bo gdyby nie ona, produkty byłby tańsze. Reklama nie jest tylko czymś negatywnym, bo może dać klientom przyjemność i satysfakcję. Praca składa się z dwóch części teoretycznej oraz empirycznej. W części teoretycznej starano się ukazać proces powstawania reklamy oraz jej rodzaje, sposób w jaki działa na nasze emocje, oraz jakie czynności, mechanizmy mogą być podejmowane, aby właśnie na nie wpłynąć. W drugiej części, empirycznej opisano pokrótce wybrane metody badań psychologicznych oraz wyniki przeprowadzonych badań własnych, które miały na celu zweryfikowanie postawionych hipotez dotyczących wpływu perswazji przekazu reklamowego na dzieci, ekspertów oraz osoby empatyczne. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.title Psychologiczne aspekty przekazu reklamowego pl
dc.title.alternative Psychological aspects of the advertising pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-19T11:10:18Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info