Odtwarzacz iPod jako narzędzie kształtowania potrzeb: badania opinii użytkowników w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jasieński, Michał
dc.contributor.author Kołodziejska, Zuzanna
dc.date.accessioned 2013-10-20T09:15:51Z
dc.date.available 2013-10-20T09:15:51Z
dc.date.issued 2009-10-05 14:50:42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1087
dc.description.abstract Rynek muzyki cyfrowej rośnie w zadziwiającym tempie i tym samym zwiększa się konkurencja. Dlatego też technologia odtwarzaczy mp3 stale się rozwija. Na rynek wkraczają coraz to nowsze odtwarzacze wzbudzając zachwyt wśród ich miłośników a producenci prześcigają się w wprowadzaniu nowoczesnych technologii, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych nabywców. Playery wzbogacane są w nowe funkcje, a wszystko po to by zadowolić nabywców i tym samym zwiększyć sprzedaż. Obecnie liderem na rynku odtwarzaczy jest firma Apple, która znana jest głównie ze sprzedaży komputerów. Dzięki ich wynalazkowi jakim jest iPod, firma przeżywa swoją drugą młodość. Kiedyś Walkman firmy Sony kojarzony był z każdym innym odtwarzaczem kaset magnetofonowych tak teraz iPod stał się synonimem przenośnego odtwarzacza muzycznego. To współcześnie najpopularniejszy odtwarzacz multimedialny na świecie. Fenomen iPod-a tkwi nie tylko w nietypowym wzornictwie, ale głównie w jego prostocie. Obecnie na rynku dostępnych jest wiele modeli o różnych pojemnościach do wyboru i o zróżnicowanych cenach. Zasadniczym celem pracy przeprowadzenie badań marketingowych wśród użytkowników odtwarzaczy iPod. W badaniu marketingowym brały udział osoby, które posiadają odtwarzacz mp3 iPod firmy Apple. Próbę stanowiło 50 losowo wybranych ankietowanych posiadających odtwarzacz mp3. Celem przeprowadzonego badania było poznanie opinii respondentów na temat jakości iPoda względem ceny, najczęściej wykorzystywane funkcje przez użytkowników, wady i zalety iPoda oraz oceny jak bardzo istotne są poszczególne techniczne cechy odtwarzacza. Metodą, która posłużyła do przeprowadzenia badania marketingowego był kwestionariusz ankiety. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja produktu pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject odtwarzacze mp3 pl
dc.title Odtwarzacz iPod jako narzędzie kształtowania potrzeb: badania opinii użytkowników w Polsce pl
dc.title.alternative iPod as a tool for shaping the needs: a survey of iPod users in Poland pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-19T11:10:14Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info