Wykorzystanie i znaczenie instrumentów marketingu mix dla przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Wojas S.A. w Nowym Targu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wojnarowski, Józef
dc.contributor.author Babik, Katarzyna
dc.date.accessioned 2013-10-20T09:43:38Z
dc.date.available 2013-10-20T09:43:38Z
dc.date.issued 2009-10-20 13:48:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1091
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie znaczenia, jakie poszczególne elementy marketingu mix odgrywają w działalności przedsiębiorstwa. Jako przykład wykorzystana została firma Wojas, jeden z głównych liderów rynku obuwniczego, mający swą siedzę w Nowym Targu. Praca składa się z dwóch części – teoretycznej i badawczej. Dwa pierwsze rozdziały poświęcone są zaprezentowaniu zagadnień z zakresu marketingu, kolejne dwa natomiast stanowią próbę oceny wykorzystania elementów marketingu mix w Spółce Wojas. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject rynek obuwniczy pl
dc.title Wykorzystanie i znaczenie instrumentów marketingu mix dla przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Wojas S.A. w Nowym Targu pl
dc.title.alternative The use and importance of marketing mix instruments the example companies Wojas jsc in Nowy Targ pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-20T08:48:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info