Postawy i zachowania kobiet wobec telewizyjnej reklamy produktów farmaceutycznych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Krawczyk, Sławomira
dc.date.accessioned 2013-10-22T07:10:18Z
dc.date.available 2013-10-22T07:10:18Z
dc.date.issued 2010-07-15 21:03:02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1094
dc.description.abstract Niniejsza praca jest wynikiem moich rozważań na temat świata reklamy. Celem, który został tu postawiony jest wyjaśnienie postaw i zachowań kobiet wobec reklam produktów farmaceutycznych. W swojej pracy analizowałam reklamowane produkty zarówno pod względem teoretycznym jak i empirycznym. Kolejnym celem było wyodrębnienie ich rodzajów oraz ukazanie zróżnicowania na rynku. Ta analiza posłużyła do ustalenia jakimi metodami jest wywierany wpływ na odbiorców reklam produktów farmaceutycznych. Do tego celu wykorzystałam dostępną literaturę, a także źródła wtórne. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.title Postawy i zachowania kobiet wobec telewizyjnej reklamy produktów farmaceutycznych pl
dc.title.alternative Women attitude and behavior towards commercials of pharmaceutical products pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-21T12:31:46Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info