Zarządzanie relacjami z klientami na podstawie firmy Multimedia

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Kołodziej, Sebastian
dc.date.accessioned 2013-10-22T09:16:37Z
dc.date.available 2013-10-22T09:16:37Z
dc.date.issued 2009-10-22 18:04:35
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1103
dc.description.abstract Celem pracy jest dokonanie charakterystyki zarządzania relacjami z klientami, zaczynając od przedstawienia jego źródła w marketingu partnerskim, natomiast kończąc na analizie konkretnego przypadku. Owa analiza jest przeprowadzona w oparciu o działania firmy Multimedia Polska S.A. czyli czołowego polskiego dostawcy telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonie stacjonarną. Obecnie jest najpopularniejszym operatorem w Polsce działająca w 2 tysiącach polskich miejscowości. Postanowiono przedstawić iż działalność firmy w oparciu o koncepcje marketingu partnerskiego przynosi korzyści nie tylko organizacyjne ale również poprawia wizerunek firmy a co najważniejsze przynosi dochody. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject relacje z klientem pl
dc.subject marketing partnerski pl
dc.title Zarządzanie relacjami z klientami na podstawie firmy Multimedia pl
dc.title.alternative Customer Relationship Management - Multimedia Case Study pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-22T08:14:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info