Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej jako stymulacja zachowań konsumenckich

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Klimek, Agnieszka
dc.date.accessioned 2013-10-23T07:33:46Z
dc.date.available 2013-10-23T07:33:46Z
dc.date.issued 2009-11-03 14:31:40
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1115
dc.description.abstract W prezentowanej pracy analizuję wpływ reklamy na dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zainteresowanie tą tematyką wzięło się stąd, iż na co dzień w kontaktach rodzinnych i towarzyskich spotykam się z dziećmi w tym właśnie wieku oraz ich rodzicami, a podczas tych spotkań zazwyczaj mam okazję by usłyszeć dwugłos dziecko - rodzic „chcę, bo widziałam w telewizji” i odpowiedź rodzica : „nie masz takiej potrzeby”. W związku z tym intryguje mnie kilka kwestii, które – ufam – niniejsza praca pozwoli mi rozstrzygnąć, a mianowicie: 1. co stanowi istotę reklamy, a w szczególności telewizyjnego przekazu reklamowego? 2. jaką rolę pełni telewizja jako nośnik reklamy kierowanej do dziecka, tworząc jego obraz? 3. jaki jest wpływ telewizyjnych komunikatów reklamowych na zachowania konsumenckie dzieci w wieku wczesnoszkolnym? Prezentowana praca składa się z dwóch części, a mianowicie: pierwsza część - to cztery rozdziały adekwatne w swojej treści do wcześniej sformułowanych zagadnień. Druga część pracy obejmuje opis zastosowanej procedury badawczej w trakcie przygotowania i realizacji sondażu diagnostycznego, określenie zmiennych i wskaźników, zastosowane metody i techniki badawcze. W dalszej części mojej pracy prezentuję wyniki sondażu diagnostycznego i wnioski, do których sformułowania czuję się upoważniona w świetle analizy literatury przedmiotu i przeprowadzonych badań empirycznych (weryfikacja hipotez roboczych). pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject reklama dla dzieci pl
dc.title Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej jako stymulacja zachowań konsumenckich pl
dc.title.alternative A child's image in a TV commercial as a stimulations of consument's behaviour pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-22T10:08:43Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info