dc.contributor.advisor |
Gancarczyk, Jacek |
|
dc.contributor.author |
Haraźny, Piotr |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-23T10:46:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-23T10:46:44Z |
|
dc.date.issued |
2009-10-06 11:46:57 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1117 |
|
dc.description.abstract |
Strategia marketingowa ma szczególne znaczenie w przedsiębiorstwie. Dzięki niej
przedsiębiorstwo komunikuje się z otoczeniem i wywołuje na nim pożądane zachowania.
Jest ona zintegrowanym i skoordynowanym programem działań podejmowanych przez
kierownictwo zgodnie z misją oraz celami organizacji. Jest ona formułowana w taki
sposób aby wykorzystać kluczowe kompetencje i siły organizacji i uzyskać lub wzmocnić
przewagę konkurencyjną. W walce rynkowej o klienta przedsiębiorca posługuje się narzędziami marketingowymi. Celem pracy jest próba analizy i oceny strategii marketingowej jako narzędzia osiągania celów firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Zagadnienie strategii marketingowej zostało zaprezentowane od strony literatury i od strony praktycznej. W tym celu posłużono się przykładem przedsiębiorstwa handlowego MEGA sp. j. w Tarnowie. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
strategia marketingowa |
pl |
dc.subject |
małe i średnie przedsiębiorstwa |
pl |
dc.title |
Strategia marketingowa Hurtowni Artykułów Przemysłowych MEGA sp.j. w Tarnowie, jako narzędzie osiągania celów firmy sektora MSP. |
pl |
dc.title.alternative |
Marketing strategy in MEGA sp.j. w Tarnowie as a management tool to reach a company goals in SMEs sector. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-10-19T11:10:20Z |
|