Strategia marketingowa Hurtowni Artykułów Przemysłowych MEGA sp.j. w Tarnowie, jako narzędzie osiągania celów firmy sektora MSP.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Jacek
dc.contributor.author Haraźny, Piotr
dc.date.accessioned 2013-10-23T10:46:44Z
dc.date.available 2013-10-23T10:46:44Z
dc.date.issued 2009-10-06 11:46:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1117
dc.description.abstract Strategia marketingowa ma szczególne znaczenie w przedsiębiorstwie. Dzięki niej przedsiębiorstwo komunikuje się z otoczeniem i wywołuje na nim pożądane zachowania. Jest ona zintegrowanym i skoordynowanym programem działań podejmowanych przez kierownictwo zgodnie z misją oraz celami organizacji. Jest ona formułowana w taki sposób aby wykorzystać kluczowe kompetencje i siły organizacji i uzyskać lub wzmocnić przewagę konkurencyjną. W walce rynkowej o klienta przedsiębiorca posługuje się narzędziami marketingowymi. Celem pracy jest próba analizy i oceny strategii marketingowej jako narzędzia osiągania celów firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Zagadnienie strategii marketingowej zostało zaprezentowane od strony literatury i od strony praktycznej. W tym celu posłużono się przykładem przedsiębiorstwa handlowego MEGA sp. j. w Tarnowie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject małe i średnie przedsiębiorstwa pl
dc.title Strategia marketingowa Hurtowni Artykułów Przemysłowych MEGA sp.j. w Tarnowie, jako narzędzie osiągania celów firmy sektora MSP. pl
dc.title.alternative Marketing strategy in MEGA sp.j. w Tarnowie as a management tool to reach a company goals in SMEs sector. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-19T11:10:20Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info