Kształtowanie relacji partnerskich z klientem na przykładzie Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu Nokia Care

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Darowski, Piotr
dc.date.accessioned 2013-10-23T11:22:34Z
dc.date.available 2013-10-23T11:22:34Z
dc.date.issued 2009-11-06 12:00:42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1123
dc.description.abstract Umiejętne zarządzanie relacjami z klientem jest niezmiernie ważnym czynnikiem funkcjonowania dzisiejszych organizacji. To przede wszystkim od zadowolonych klientów zależy sukces odniesiony na rynku. Kształtowanie właściwych relacji pomiędzy firmą a jej klientami powinno interesować każdego z jej pracowników, a właściwy „plan” tworzenia takich związków spełnia tu kluczową rolę. W pracy skoncentrowano się na istocie koncepcji marketingu partnerskiego oraz specyfice kształtowania relacji z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji, wolnego rynku i szybkiego rozwoju, planowanie i prowadzenie biznesu bez uwzględnienia zdania klientów wydaje się być krótkowzrocznym działaniem. To właśnie zadowolenie klientów i ich pozytywne odczucia w relacjach z firmą, tworzą silny fundament, na którym przedsiębiorca może rozwijać swój biznes, bez obaw o przyszłość. Głównym celem pracy jest analiza istniejącego sposobu kształtowania relacji z klientami w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży i Serwisu NOKIA CARE w Nowym Sączu oraz – na podstawie teorii i wyników analizy – zaproponowanie nowych rozwiązań zmierzających do poprawy i rozwoju właściwych, pozytywnych relacji z osobami odwiedzającymi punkt. Część teoretyczną stanowią pierwsze dwa rozdziały. Rozdział trzeci wraz z czwartym to część empiryczna pracy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing partnerski pl
dc.subject relacje z klientami pl
dc.title Kształtowanie relacji partnerskich z klientem na przykładzie Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu Nokia Care pl
dc.title.alternative Forming partner relationship with a customer - case study based on Nokia Authorised Sales and Service Point pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-23T10:44:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info