Charakterystyka działań promocyjnych na przykładzie ING Bank Śląski

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Rusin, Iwona
dc.date.accessioned 2013-10-23T11:34:19Z
dc.date.available 2013-10-23T11:34:19Z
dc.date.issued 2009-10-27 19:39:04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1127
dc.description.abstract Przedmiotem rozważań niniejszej pracy jest polityka promocji usług bankowych, stanowiąca element marketingu bankowego, na przykładzie działań ING Banku Śląskiego. Nadrzędnym celem pracy jest przedstawienie technik promocji wykorzystywanych przez wspomniany bank oraz wynikających z tego problemów. Praca opiera się na dostępnej literaturze przedmiotu, danych uzyskanych z internetu oraz na materiałach uzyskanych w banku - biuletynach informacyjnych, regulaminach organizacyjnych i innej dostępnej dokumentacji banku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.title Charakterystyka działań promocyjnych na przykładzie ING Bank Śląski pl
dc.title.alternative Characteristic of operation of promotional bank of example ING Bank Śląski pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-22T08:14:43Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info