dc.contributor.advisor |
Łyszczarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Sułkowski, Sławomir |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-23T13:37:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-23T13:37:44Z |
|
dc.date.issued |
2009-11-09 11:09:27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1134 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest dokonanie oceny sytuacji strategicznej firmy Hydro-Vacuum S.A. z Grudziądza. W części teoretycznej oparto się na szerokiej analizie dostępnej literatury przedmiotu, ze szczególnym uwzględnieniem przekrojowych opracowań ukazujących znaczenie analizy strategicznej. Wykorzystano też artykuły z periodyków branżowych oraz raporty i analizy publikowane przez instytucje państwowe (m.in. GUS) i niepubliczne. W pierwszym rozdziale opisana została koncepcja analizy strategicznej. Jej istota, cele a także proces podejścia do analizy strategicznej został omówiony w tym rozdziale pracy. Drugi rozdział przedstawia instrumenty niezbędne do przeprowadzenia analizy. Zostały w nim zawarte wybrane metody zarówno otoczenia dalszego jak i bliższego a także metody zintegrowane wykorzystywane w procesie analizy strategicznej. Część praktyczna jest analizą firmy Hydro-Vacuum S.A. mającą na celu szczegółowe zdeterminowanie kluczowych elementów strategii dla tego podmiotu gospodarczego. Do opracowania tego rozdziału wykorzystano szereg materiałów udostępnionych przez firmę Hydro-Vacuum. W czwartym rozdziale zastosowane zostało praktyczne wykorzystanie przedstawionych wcześniej metod w celu zidentyfikowania otoczenia dalszego oraz bliższego. Na podstawie zebranych informacji możliwe było dokonanie analizy strategicznej firmy Hydro-Vacuum. W oparciu o te materiały możliwe było też przeprowadzenie krytycznej analizy założeń realizowanej w firmie strategii. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
analiza strategiczna |
pl |
dc.subject |
analiza otoczenia konkurencyjnego |
pl |
dc.title |
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Hydro Vacuum S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
Strategic enterprise analysis based on case study of Hydro Vacuum S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-10-23T10:46:15Z |
|