Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Hydro Vacuum S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Sułkowski, Sławomir
dc.date.accessioned 2013-10-23T13:37:44Z
dc.date.available 2013-10-23T13:37:44Z
dc.date.issued 2009-11-09 11:09:27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1134
dc.description.abstract Celem pracy jest dokonanie oceny sytuacji strategicznej firmy Hydro-Vacuum S.A. z Grudziądza. W części teoretycznej oparto się na szerokiej analizie dostępnej literatury przedmiotu, ze szczególnym uwzględnieniem przekrojowych opracowań ukazujących znaczenie analizy strategicznej. Wykorzystano też artykuły z periodyków branżowych oraz raporty i analizy publikowane przez instytucje państwowe (m.in. GUS) i niepubliczne. W pierwszym rozdziale opisana została koncepcja analizy strategicznej. Jej istota, cele a także proces podejścia do analizy strategicznej został omówiony w tym rozdziale pracy. Drugi rozdział przedstawia instrumenty niezbędne do przeprowadzenia analizy. Zostały w nim zawarte wybrane metody zarówno otoczenia dalszego jak i bliższego a także metody zintegrowane wykorzystywane w procesie analizy strategicznej. Część praktyczna jest analizą firmy Hydro-Vacuum S.A. mającą na celu szczegółowe zdeterminowanie kluczowych elementów strategii dla tego podmiotu gospodarczego. Do opracowania tego rozdziału wykorzystano szereg materiałów udostępnionych przez firmę Hydro-Vacuum. W czwartym rozdziale zastosowane zostało praktyczne wykorzystanie przedstawionych wcześniej metod w celu zidentyfikowania otoczenia dalszego oraz bliższego. Na podstawie zebranych informacji możliwe było dokonanie analizy strategicznej firmy Hydro-Vacuum. W oparciu o te materiały możliwe było też przeprowadzenie krytycznej analizy założeń realizowanej w firmie strategii. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject analiza otoczenia konkurencyjnego pl
dc.title Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Hydro Vacuum S.A. pl
dc.title.alternative Strategic enterprise analysis based on case study of Hydro Vacuum S.A. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-23T10:46:15Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info