E-Marketing w przedsiębiorstwach oraz jego funkcjonowanie na przykładzie wykorzystania sieci Internet w działalności marketingowej firmy Newag S.A. w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Batko, Bogdan
dc.contributor.author Mróz, Sławomir
dc.date.accessioned 2013-10-24T13:04:47Z
dc.date.available 2013-10-24T13:04:47Z
dc.date.issued 2010-06-27 22:32:24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1146
dc.description.abstract Niniejsza praca, prezentuje trudną drogę, jaką pokonała firma Newag podczas wprowadzania nowoczesnych rozwiązań e-marketingowych i ich wpływ na strukturę, zarządzanie oraz wreszcie samych pracowników, korzystających na co dzień z dobrodziejstw nowej technologii. Będąc pracownikiem firmy, miałem możliwość z bliska przyjrzeć się i przeanalizować ten bardzo ciekawy proces, który wpływa na każdego pracownika przedsiębiorstwa, a szczególnie na segmenty administracyjne. Głównym celem pracy, jest zbadanie jak wprowadzenie marketingu elektronicznego oraz obecność łącza internetowego w firmie, wpływa na wydajność, szybkość, jakość oraz skuteczność pracy oraz działalność marketingową przedsiębiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject e-marketing pl
dc.subject marketing elektroniczny pl
dc.title E-Marketing w przedsiębiorstwach oraz jego funkcjonowanie na przykładzie wykorzystania sieci Internet w działalności marketingowej firmy Newag S.A. w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative E-marketing in enterprises and his functioning on the example of using the network Internet in the operations of the marketing Newag S.A. in Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-22T10:08:46Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info