dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Sikorski, Marcin |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-25T09:06:26Z |
|
dc.date.available |
2013-10-25T09:06:26Z |
|
dc.date.issued |
2009-10-13 16:30:08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1158 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest analiza i ocena procesu dystrybucji produktów w przedsiębiorstwie „Zarys” działającym w Zabrzu. Ukazanie podstawowych kanałów
dystrybucji, sposobów przemieszczania się wyrobów oraz docierania ich do finalnych
nabywców. Podstawowym celem pracy jest analiza i ocena procesu dystrybucji na
podstawie dostępnej literatury, przeanalizowanie procesu dystrybucji firmy „Zarys”
w oparciu o udostępnione materiały. Praca obejmuje charakterystykę dystrybucji, jako niezbędnego instrumentu strategii marketingowej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
dystrybucja produktu |
pl |
dc.subject |
strategia marketingowa |
pl |
dc.title |
Dystrybucja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie Górnośląskiej Centrali Zaopatrzenia Medycznego „Zarys” |
pl |
dc.title.alternative |
Distribution in the company's marketing strategy shown on the example of Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego „Zarys” |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-10-21T12:31:33Z |
|