Dystrybucja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie Górnośląskiej Centrali Zaopatrzenia Medycznego „Zarys”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Sikorski, Marcin
dc.date.accessioned 2013-10-25T09:06:26Z
dc.date.available 2013-10-25T09:06:26Z
dc.date.issued 2009-10-13 16:30:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1158
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza i ocena procesu dystrybucji produktów w przedsiębiorstwie „Zarys” działającym w Zabrzu. Ukazanie podstawowych kanałów dystrybucji, sposobów przemieszczania się wyrobów oraz docierania ich do finalnych nabywców. Podstawowym celem pracy jest analiza i ocena procesu dystrybucji na podstawie dostępnej literatury, przeanalizowanie procesu dystrybucji firmy „Zarys” w oparciu o udostępnione materiały. Praca obejmuje charakterystykę dystrybucji, jako niezbędnego instrumentu strategii marketingowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject dystrybucja produktu pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.title Dystrybucja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie Górnośląskiej Centrali Zaopatrzenia Medycznego „Zarys” pl
dc.title.alternative Distribution in the company's marketing strategy shown on the example of Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego „Zarys” pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-21T12:31:33Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info