Alianse strategiczne przedsiębiorstw na przykładzie Fiat-GM Powertrain

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Gryzło, Kamila
dc.date.accessioned 2013-10-25T11:17:04Z
dc.date.available 2013-10-25T11:17:04Z
dc.date.issued 2009-10-26 21:52:44
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1162
dc.description.abstract Celem mojej pracy jest zaprezentowanie przesłanek, motywów, procesu realizacji oraz elementów oceny aliansu strategicznego na przykładzie firm Fiat i General Motors. Wybór tematu pracy nie był przypadkowy, podyktowany on jest potrzebami przedsiębiorstw, które borykają się ze złą sytuacją rynkową i kryzysem gospodarczym. W związku z tymi zagrożeniami, chciałam przybliżyć tematykę rozwoju i sposobów, jakimi firmy mogą dążyć do poprawy swojej konkurencyjności na rynku. Wgłębienie się w tematykę rozwoju przedsiębiorstw pozwoliło mi merytorycznie przygotować się do napisanie pracy, w, której dużą część poświęcę aliansom strategicznym, jako jednej z form współpracy pomiędzy firmami. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject alianse strategiczne pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.title Alianse strategiczne przedsiębiorstw na przykładzie Fiat-GM Powertrain pl
dc.title.alternative Strategic alliances of enterprises on the example of Fiat-GM Powertrain pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-22T08:14:40Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info