Zarządzanie jakością w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy działającej na rynku B2B

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Czepielik, Magdalena
dc.date.accessioned 2013-10-28T08:55:14Z
dc.date.available 2013-10-28T08:55:14Z
dc.date.issued 2009-12-01 21:12:35
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1199
dc.description.abstract Celem pracy jest wykazanie, iż jakość może stanowić źródło trwałej przewagi konkurencyjnej firmy działającej na rynku przemysłowym. Obiektem badań jest firma MCDO „Krakus”, działająca na rynku przemysłowym od stycznia 1991 roku – autoryzowany dystrybutor wielu renomowanych producentów krajowych i zagranicznych. Przedsiębiorstwo to specjalizujące się głównie w handlu hurtowym postrzegane jest obecnie jako lider i solidny partner na rynku opakowań. Pisząc niniejszą pracę oparłam się na dostępnej literaturze przedmiotu, artykułach z czasopism fachowych i prasy codziennej, danych uzyskanych z Internetu oraz materiałach uzyskanych w Firmie MCDO „Krakus” – biuletynach informacyjnych, regulaminach organizacyjnych oraz innej dostępnej dokumentacji. Jakość jest drogą do sukcesu, stanem, który spełnia oczekiwania większości klientów, jakość to ogólnie przyjęte normy uznane za właściwe, odpowiednie, to satysfakcja klientów oraz osiągnięcie zamierzonego celu. Trzeba jednak pamiętać, że każde przedsiębiorstwo, aby wzmacniać swoją pozycję konkurencyjną i osiągać rzeczywistą przewagę nad konkurentami, musi stale się rozwijać i doskonalić, wprowadzając coraz to nowe elementy do systemu zarządzania jakością. Ciągłe doskonalenie produktów, procesów i systemów oraz potrzeba zaangażowania każdego pracownika powinny być stałym celem przedsiębiorstwa, jeżeli chce ono osiągnąć sukces w walce z konkurencją. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konkurencyjność przedsiębiorstwa pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject jakość pl
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject rynek B2B pl
dc.title Zarządzanie jakością w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy działającej na rynku B2B pl
dc.title.alternative Quality management in building the competitive adventage of B2B company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-27T13:12:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info