Strategia rozwoju przedsiębiorstwa Winkhaus Polska Beteiligungs

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Tkaczyk, Piotr
dc.date.accessioned 2013-10-30T14:25:36Z
dc.date.available 2013-10-30T14:25:36Z
dc.date.issued 2010-01-11 10:27:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1257
dc.description.abstract Celem pracy jest identyfikacja strategiczna firmy, opracowanie zaleceń do dalszego tempa i wzrostu na polskim rynku, co jest warunkiem opracowania efektywnej i realnej strategii. Na ogólny zakres pracy składają się trzy główne części. Pierwsza, teoretyczna wyjaśnia podstawowe zagadnienia związane ze strategią. Opisane są jej cele, metody oraz jej rola w przedsiębiorstwie. Druga część, diagnostyczna zawiera analizę diagnostyczną i strategiczną przedsiębiorstwa. Do sporządzenia analizy diagnostycznej wykorzystano głównie sprawozdania i raporty finansowe otrzymywane od firmy, co umożliwiło opisać kondycję finansową przedsiębiorstwa. Trzecia część, prognostyczna opisuje misję i wizję firmy Winkhaus Polska Beteiligungs sp. z o.o., formułuje cele i zadania przedsiębiorstwa oraz uwarunkowania i możliwości ich realizacji. W części tej zawarto różne metody w celu sformułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa, czyli model Portera, macierz BCG oraz najważniejsza dla firmy analiza SWOT. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, że przedsiębiorstwo znajduje się w dobrej kondycji finansowej i posiada płynność finansową. Z przeprowadzonej prognozy przychodów wynika, że w przyszłości przychody ze sprzedaży w firmie będą wzrastać. Wyniki analiz potwierdziły tezę, że Winkhaus oferuje produkty o wysokiej jakości po nie najwyższych cenach. Największe znaczenie dla działalności firmy ma poziom cen oraz technologia, jaką stosuje. Czynnikami mającymi mniejsze znaczenie jest udział w rynku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject otoczenie przedsiębiorstwa pl
dc.subject potencjał strategiczny przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Strategia rozwoju przedsiębiorstwa Winkhaus Polska Beteiligungs pl
dc.title.alternative Development strategy of Winkhaus Polska Beteiligungs pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-30T11:18:08Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info