Ocena systemu obsługi klienta na przykładzie Firmy Handlowej "Grażyna"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Solak, Urszula
dc.date.accessioned 2013-11-06T11:05:37Z
dc.date.available 2013-11-06T11:05:37Z
dc.date.issued 2010-03-17 13:22:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1360
dc.description.abstract Przedmiotem rozważań prowadzonych w pracy jest obsługa klienta, która zajmuje obecnie najistotniejsze miejsce wśród zagadnień związanych z działalnością współczesnego przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest Ocena systemu obsługi klienta na przykładzie Firmy Handlowej „Grażyna”, czyli ukazanie jak klienci postrzegają firmę z którą współpracują, pracowników, ich kwalifikacje i kompetencje oraz przedstawienie poszczególnych faz m.in. obsługi klienta w przedsiębiorstwie. Praca jest wynikiem własnych obserwacji, wywiadu kierowanego, analizy dokumentacji oraz badania za pomocą ankiety przeprowadzonej wśród klientów firmy. Z ankiety wynika, że lojalność i bycie stałym odbiorcą tej firmy, zależy nie tylko od ceny i jakości oferowanych produktów, lecz w dużym stopniu od kompetencji pracowników działu obsługi klienta oraz przedstawicieli handlowych, z którymi klienci mają kontakt. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject klienci pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject strategie obsługi klienta pl
dc.subject system obsługi klienta pl
dc.subject firma handlowa pl
dc.title Ocena systemu obsługi klienta na przykładzie Firmy Handlowej "Grażyna" pl
dc.title.alternative The evaluation of the customer service as exemplified by the "Grażyna" trading company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-06T09:57:04Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info