dc.description.abstract |
Przedmiotem rozważań prowadzonych w pracy jest obsługa klienta, która zajmuje obecnie najistotniejsze miejsce wśród zagadnień związanych z działalnością współczesnego przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest Ocena systemu obsługi klienta na przykładzie Firmy Handlowej „Grażyna”, czyli ukazanie jak klienci postrzegają firmę z którą współpracują,
pracowników, ich kwalifikacje i kompetencje oraz przedstawienie poszczególnych faz
m.in. obsługi klienta w przedsiębiorstwie. Praca jest wynikiem własnych obserwacji, wywiadu kierowanego, analizy dokumentacji oraz badania za pomocą ankiety przeprowadzonej wśród klientów firmy. Z ankiety wynika, że lojalność i bycie stałym odbiorcą tej firmy, zależy nie tylko od ceny i jakości oferowanych produktów, lecz w dużym stopniu od kompetencji pracowników działu obsługi klienta oraz przedstawicieli handlowych, z którymi klienci mają kontakt. |
pl |