dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Markowski, Tomasz |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-07T12:54:22Z |
|
dc.date.available |
2013-11-07T12:54:22Z |
|
dc.date.issued |
2010-03-25 12:53:14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1381 |
|
dc.description.abstract |
Internet znacznie wzbogacił i usprawnił możliwości komunikacji między wszystkimi podmiotami obecnymi na rynku i wywarł istotny wpływ na współczesny biznes. Głównym celem pracy jest ocena roli agencji marketingowej w systemie komunikacji on-line na przykładzie agencji hyperCREW w Nowym Sączu. Cele szczegółowe pracy: - określenie istoty i funkcji zintegrowanego systemu komunikacji marketingowej, - określenie specyfiki promocji on-line, - analiza funkcji i znaczenia agencji reklamy w systemie komunikacji marketingowej, - analiza i ocena systemu kształtowania (kreacji) kampanii reklamowej w agencji reklamy hyperCREW. W związku z realizacją powyższych celów postawiono pytania badawcze: 1. W jaki sposób wykorzystywać Internet do komunikacji bezpośredniej z konsumentami 2. Jakie czynniki muszą zostać spełnione by kampania reklamowa on-line zakończona była powodzeniem? Realizacja celów pracy oraz odpowiedzi na powyższe pytania pozwoli zweryfikować hipotezę pracy, która brzmi: Agencja reklamowa (AR) pełni istotne funkcje w systemie komunikacji marketingowej. W środowisku on-line AR mają wyraźną specyfikę. W niniejszej pracy wykorzystano metodę sondażu diagnostycznego. Wśród wykorzystanych technik znalazły się technika analizy, technika ankietowania. Spółka hyperCREW działająca w branży reklamowej od 2003 roku potrafiła stworzyć swój pozytywny wizerunek. Skuteczność działań agencji potwierdzają także jej klienci. Przeprowadzona analiza potwierdziła postawioną w pracy hipotezę. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
komunikowanie marketingowe |
pl |
dc.subject |
Internet |
pl |
dc.subject |
reklama w internecie |
pl |
dc.subject |
agencje reklamowe |
pl |
dc.subject |
kampanie reklamowe |
pl |
dc.subject |
komunikowanie w internecie |
pl |
dc.title |
Rola agencji marketingowej w systemie komunikacji on-line na przykładzie agencji hyperCREW w Nowym Sączu |
pl |
dc.title.alternative |
Role of a marketing agency in on-line communication system based on hyperCREW company in Nowy Sącz |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-11-07T08:23:52Z |
|