Rola agencji marketingowej w systemie komunikacji on-line na przykładzie agencji hyperCREW w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Markowski, Tomasz
dc.date.accessioned 2013-11-07T12:54:22Z
dc.date.available 2013-11-07T12:54:22Z
dc.date.issued 2010-03-25 12:53:14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1381
dc.description.abstract Internet znacznie wzbogacił i usprawnił możliwości komunikacji między wszystkimi podmiotami obecnymi na rynku i wywarł istotny wpływ na współczesny biznes. Głównym celem pracy jest ocena roli agencji marketingowej w systemie komunikacji on-line na przykładzie agencji hyperCREW w Nowym Sączu. Cele szczegółowe pracy: - określenie istoty i funkcji zintegrowanego systemu komunikacji marketingowej, - określenie specyfiki promocji on-line, - analiza funkcji i znaczenia agencji reklamy w systemie komunikacji marketingowej, - analiza i ocena systemu kształtowania (kreacji) kampanii reklamowej w agencji reklamy hyperCREW. W związku z realizacją powyższych celów postawiono pytania badawcze: 1. W jaki sposób wykorzystywać Internet do komunikacji bezpośredniej z konsumentami 2. Jakie czynniki muszą zostać spełnione by kampania reklamowa on-line zakończona była powodzeniem? Realizacja celów pracy oraz odpowiedzi na powyższe pytania pozwoli zweryfikować hipotezę pracy, która brzmi: Agencja reklamowa (AR) pełni istotne funkcje w systemie komunikacji marketingowej. W środowisku on-line AR mają wyraźną specyfikę. W niniejszej pracy wykorzystano metodę sondażu diagnostycznego. Wśród wykorzystanych technik znalazły się technika analizy, technika ankietowania. Spółka hyperCREW działająca w branży reklamowej od 2003 roku potrafiła stworzyć swój pozytywny wizerunek. Skuteczność działań agencji potwierdzają także jej klienci. Przeprowadzona analiza potwierdziła postawioną w pracy hipotezę. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject Internet pl
dc.subject reklama w internecie pl
dc.subject agencje reklamowe pl
dc.subject kampanie reklamowe pl
dc.subject komunikowanie w internecie pl
dc.title Rola agencji marketingowej w systemie komunikacji on-line na przykładzie agencji hyperCREW w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Role of a marketing agency in on-line communication system based on hyperCREW company in Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-07T08:23:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info