Znaczenie marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie autorskiej marki Centrum-Felgi

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Choroszczak, Jerzy
dc.contributor.author Szprot, Adam
dc.date.accessioned 2013-11-08T09:03:19Z
dc.date.available 2013-11-08T09:03:19Z
dc.date.issued 2010-03-26 12:31:21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1398
dc.description.abstract Marka jest jednym z głównych elementów budujących firmę w dzisiejszej rzeczywistości. Z dnia na dzień rola marki staje się ważniejsza. Można nawet zaryzykować stwierdzenie: im dane państwo jest bardziej rozwinięte, tym rola marki w budowaniu wartości dodanej firmy wzrasta. Lecz tak jak wszystko w dzisiejszym świecie ulega nieustannym przekształceniom tak i budowanie marki ulega ciągłym zmianom. Hipoteza: Dobrze przemyślana, opracowana i pozycjonowana marka może być kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej na rynku. W rozdziale I niniejszej pracy, zostały przedstawione elementy, z których należy wyjść, aby móc budować silną markę. Początkowa część rozdziału analizuje proces zarządzania strategicznego wraz z jego najważniejszymi elementami. Dalsza jego część przedstawia genezę przewagi konkurencyjnej oraz jej źródła. Rozdział II został poświęcony procesowi powstawania i zarządzania marką. Szeroko omawia genezę i wartości budujące markę, przedstawiając na końcu wiele przykładów poprawnego jej zbudowania i błędów, które warto poznać. Rozdział III opowiada o procesie budowania marki Centrum-Felgi, omawia jej historię oraz aspiracje, jak również przedstawia ją samą i pokazuje jej zmagania w procesie budowania przewagi konkurencyjnej. Rozdział IV pracy magisterskiej jest odpowiedzią na to czy rzeczywiście marka może być źródłem przewagi konkurencyjnej? Oraz czy przedstawianej marce Centrum-Felgi udało się tę przewagę wykreować? Próba odpowiedzi na te pytania przedstawiona jest za pomocą szeroko zakrojonych badań. Na zakończenie stwierdzono fakt, iż marka ma bardzo duże znaczenie w procesie budowania przewagi konkurencyjnej na rynku oraz może być jej najistotniejszym elementem! pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject promocja pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject rynek usług samochodowych pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.title Znaczenie marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie autorskiej marki Centrum-Felgi pl
dc.title.alternative The importance of brand in building competitive advantage of an enterprise on the example of the original brand of Centrum-Felgi pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-07T10:38:14Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info