Narzędzie www do marketingu emailowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Moczurad, Włodzimierz
dc.contributor.author Wajda, Tomasz
dc.date.accessioned 2013-11-13T13:44:11Z
dc.date.available 2013-11-13T13:44:11Z
dc.date.issued 2010-04-10 11:50:52
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1464
dc.description.abstract Szybkość z jaką przekazywane są informacje, niskie koszty oraz wysoka efektywność – to główne cechy dzięki którym e-mail stał się wymarzonym kanałem do komunikacji zarówno prywatnej jak i biznesowej. Rowzwiązanie to użyte nieumiejętnie (wbrew obowiązującym przepisom i etyce biznesowej) może przynieść więcej strat, niż zysków. „Coraz więcej podmiotów prowadzących działalność e-biznesową w postaci sklepu internetowego, wirtualnego biura podróży lub chociażby serwisu informacyjnego chciałaby powiększyć grono potencjalnych klientów.” Podstawowym elementem realizacji przytoczonego celu jest serwis internetowy, którego posiadanie bardzo poprawia wizerunek firmy. Drugim elementem jest odpowiednie gromadzenie i filtrowanie danych o swoich klientach, taki jak np. zainteresowania, płeć czy nawet zasobność portfela (mierzona średnią wartością transakcji on-line). Końcowym etapem jest wdrożenie narzędzia do marketingu e-mailowego, za pomocą którego przeprowadzimy systematyczne wysyłki wyselekcjonowanej oferty do grona odbiorców pasujących do określonych przez nas kryteriów . pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject internet pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject serwis internetowy pl
dc.subject poczta elektroniczna pl
dc.subject sklep internetowy pl
dc.title Narzędzie www do marketingu emailowego pl
dc.title.alternative E-mail marketing tool pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-11-13T09:33:29Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info