Public relations jako narzędzie marketingowe w działalności firmy „PIWNICZANKA” Zakład Butelkownia Naturalnej Wody Mineralnej Spółdzielnia Pracy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Stawiarska, Urszula
dc.date.accessioned 2013-11-14T12:18:50Z
dc.date.available 2013-11-14T12:18:50Z
dc.date.issued 2010-04-15 22:53:17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1486
dc.description.abstract Niniejsza praca podejmuje wątek analizy teoretycznej zarazem pogłębionej przez badania , który dotyczy metod i technik z zakresu PR. W pracy przyjęto założenie, że promocja reputacji firmy „PIWNICZANKA” dotyczy zróżnicowanych metod i technik upowszechniania informacji o promowanych produktach. Promocja jest jednym z ważniejszych instrumentów komunikacji marketingowej i jest niezbędnym elementem w dialogu przedsiębiorstwa z otoczeniem zewnętrznym. Punktem wyjścia dla rozważań zawartych w omawianej pracy była koncepcja nowoczesnego marketingu, w której pod wpływem globalizacji i postępu technologicznego możliwa stała się dwustronna komunikacja przedsiębiorstwa z konsumentami. Poprzez charakterystykę form komunikacji oraz jej instrumentów zmierzano w niniejszej pracy do pogłębionej analizy i refleksji dotyczącej metod i technik promocji reputacji. Na tej podstawie można sformułować wniosek, że są one istotnymi przejawami budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W pracy podjęto próbę uzyskania odpowiedzi na pytanie: jakie znaczenie dla rozwoju firmy (tutaj mowa o przedsiębiorstwie „PIWNICZANKA”) mają podstawowe metody i techniki z zakresu PR. W związku z tym niezbędne było przybliżenie zagadnień związanych z otoczeniem przedsiębiorstwa, jego relacji z tymże otoczeniem, szczególnie zewnętrznym. W tym celu przeprowadzono badanie. Dzięki przeprowadzonej ankiecie oraz wywiadowi zgromadzono dane źródłowe, które zostały poddane analizie, która pozwoliła dokonać interpretacji wyników badań i postawić wnioski końcowe. Przeprowadzone badanie pozwoliło na rozwiązanie sformułowanego problemu badawczego i osiągnięcie wyznaczonych celów niniejszej pracy. Potwierdzone zostały również postawione hipotezy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject public relations pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject wizerunek przedsiębiorstwa pl
dc.title Public relations jako narzędzie marketingowe w działalności firmy „PIWNICZANKA” Zakład Butelkownia Naturalnej Wody Mineralnej Spółdzielnia Pracy pl
dc.title.alternative Public relations as a marketing tool in business “PIWNICZANKA” Mineral Water Bootlin Plant the Cooperative Work pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-13T15:04:33Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info