Marketing usług edukacyjnych w szkolnictwie wyższym na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Jasińska, Anna
dc.date.accessioned 2013-11-15T10:56:38Z
dc.date.available 2013-11-15T10:56:38Z
dc.date.issued 2010-05-04 19:30:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1503
dc.description.abstract Celem pracy jest systematyka pojęć marketingu usług edukacyjnego oraz próba pokazania działań w zakresie marketingu usług edukacyjnych na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu. Praca oparta została o źródła wtórne, tj. literatura z zakresu marketingu, marketingu usług, szkolnictwa wyższego, jak również ustawy: o szkolnictwie wyższym z 1990 r., Prawo o szkolnictwie wyższym z 2007 r. i źródła pierwotne: wywiady oraz badania ankietowe. Celem badania jest próba odpowiedzi na pytanie: W jakim stopniu wykorzystuje się elementy marketingu-mix w WSB-NLU w Nowym Sączu? W celu zróżnicowania odpowiedzi, badania objęły studentów studiów dziennych i zaocznych z każdego roku. Po wstępnej weryfikacji z ogółu wszystkich studentów wyodrębniono, w sposób nielosowy, jednostkę próby o wielkości 100 osób. Do przeprowadzenia badania wykorzystano metodę ankietową – metodę pośrednich pomiarów sondażowych. Z badań wynika, że prowadzone działania marketingowe pozwalają zwiększyć liczbę studentów oraz zwiększają i ulepszają komunikację z klientami. To wszystko potwierdza fakt, że ponad połowa studentów, ponownie podejmując decyzję o wyborze uczelni, wybrałaby właśnie Wyższą Szkołę Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject szkolnictwo wyższe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject rynek usług edukacyjnych pl
dc.title Marketing usług edukacyjnych w szkolnictwie wyższym na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Marketing of education services in university. The example of Wyzsza Szkola Biznesu – National Louis University in Nowy Sacz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-15T08:08:22Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info