Porównanie światowych liderów handlu, komunikacji i społeczności w Internecie z polskimi konkurentami

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Batko, Bogdan
dc.contributor.author Erhardt-Bednarska, Sylwia
dc.date.accessioned 2013-11-18T15:21:48Z
dc.date.available 2013-11-18T15:21:48Z
dc.date.issued 2010-06-07 11:19:21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1583
dc.description.abstract Głównym celem pracy było znalezienie odpowiedzi na pytanie: Dlaczego polscy użytkownicy Internetu preferują produkty, które są znane tylko w naszym kraju, a nie używają tych najpopularniejszych na świecie? Skoro coś jest najczęściej wybierane w skali świata to świadczy to o tym, że ten produkt jest dobry. Jednak nie zawsze to wystarcza, by odnieść sukces. Jako metodę badawczą wybrałam kwestionariusz ankiety, który został podzielony na trzy części: - Cześć I – Komunikatory internetowe Gadu-Gadu oraz ICQ. - Część II – serwisy społecznościowe Nasza Klasa oraz Facebook. - Część III – serwisy aukcyjne Allegro oraz eBay. Badanie zostało skierowane do grupy osób w przedziale wiekowym 15 – 40 lat, ponieważ grupa ta stanowi najbardziej aktywną sferę użytkowników. Kwestionariusz rozpowszechniony został za pomocą internetowego serwisu ankietka.pl. By dotrzeć do jak największej liczby respondentów, wykorzystałam przede wszystkim własną sieć kontaktów z portali Nasza Klasa i Facebook oraz z komunikatorów Gadu-Gadu i ICQ. Jak pokazują wyniki badań dotyczące komunikatorów, większa część Internautów o ICQ nie słyszała w ogóle. Współcześnie trudno spodziewać się, aby ktoś zrezygnował z Gadu-Gadu, skoro dla większości użytkowników jest ono najpopularniejsze pośród znajomych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject internet pl
dc.subject serwisy społecznościowe pl
dc.subject portale internetowe pl
dc.subject użytkownicy internetu pl
dc.subject komunikatory internetowe pl
dc.title Porównanie światowych liderów handlu, komunikacji i społeczności w Internecie z polskimi konkurentami pl
dc.title.alternative Compare the world's leading commerce, communications and communities in the polish Internet with competitors pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-18T13:32:07Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info