Walory turystyczne parku narodowego jako podstawa tworzenia produktów turystycznych na przykładzie Gorczańskiego Parku Narodowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Siedlecka, Kamila
dc.date.accessioned 2013-11-20T10:47:32Z
dc.date.available 2013-11-20T10:47:32Z
dc.date.issued 2010-12-09 14:46:34
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1631
dc.description.abstract Niniejsza praca została poświęcona przedstawieniu bogactwa i zróżnicowania Gorczańskiego Parku Narodowego, który nieustannie od wielu lat zachęca turystów spragnionych ciszy, wspaniałych krajobrazów oraz kontaktu z naturą do wypoczynku na jego terenie. Celem pracy jest analiza walorów turystycznych Gorczańskiego Parku Narodowego, jego zasobów, bogactwa przyrodniczego i kulturowego. W pracy postawiono następujące tezy: 1) Walory turystyczne są głównym czynnikiem rozwijającym ruch turystyczny. 2) Walory turystyczne mogą stanowić podstawę tworzenia nowych produktów turystycznych w Parku. Celami dodatkowymi są: Analiza ruchu turystycznego w latach 2000 i 2007. Analiza profilu klienta (wiek, miejsce zamieszkania, wykształcenie itp.) Gorczański Park Narodowy jest niewątpliwie atrakcją turystyczną. Przeprowadzona analiza ruchu turystycznego w parku pokazuje, iż największą grupą odwiedzających są turyści indywidualni. Przeważają w dalszym ciągu wycieczki jednodniowe. Struktura wiekowa odwiedzających waha się najczęściej w przedziale wiekowym 21-30, jednak jest także wiele turystów w wieku szkolnym. Turystami odwiedzającymi park, są najczęściej turyści z miasta. Wykształcenie turystów odwiedzających Gorczański Park Narodowy jest bardzo zróżnicowane. Najliczniejszą grupą są turyści z wykształceniem średnim - student, jednak w ostatnim sezonie przeważali odwiedzający z wyższym wykształceniem. Park stwarza nieograniczone możliwości wypoczynku i doskonałej zabawy dla całych rodzin. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject turystyka pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject atrakcyjność turystyczna pl
dc.subject parki narodowe pl
dc.subject promocja walorów regionu pl
dc.title Walory turystyczne parku narodowego jako podstawa tworzenia produktów turystycznych na przykładzie Gorczańskiego Parku Narodowego pl
dc.title.alternative Tourism values of national park as a base of formation the tourism products on the example The Gorczański National Park pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-20T10:13:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info