CRM – nową formułą zarządzania marketingowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Pinkowska, Karina
dc.date.accessioned 2013-11-20T13:14:33Z
dc.date.available 2013-11-20T13:14:33Z
dc.date.issued 2010-06-21 16:05:44
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1637
dc.description.abstract Marketing społecznie zaangażowany jest kategorią złożoną, ponieważ w skład jego działań wchodzi wiele elementów. Celem pracy jest określenie podejścia konsumentów do firm stosujących marketing społecznie zaangażowany oraz zbadanie ich zachowania względem produktów wspomagających konkretny cel. Osiągnięto to poprzez badania własne, w których postawiono trzy hipotezy: konsumenci podchodzą sceptycznie do firm stosujących strategię marketingu społecznie zaangażowanego, konsumenci chętniej kupują produkty firm stosujących marketing społecznie zaangażowany, konsumenci nie zwracają uwagi na społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw. Wyniki badań zostały sporządzone w oparciu o ankietę. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej oraz empirycznej. W teoretycznej części pracy dokonano przeglądu zagadnień związanych z CRM jako narzędziem strategicznym przedsiębiorstwa. Dokonano również charakterystyki marketingu społecznie zaangażowanego. W części empirycznej zanalizowano podejście klientów do firm stosujących CRM oraz zbadano ich sceptycyzm. Uzyskane w badaniu wyniki pozwalają potwierdzić postawione na początku badań hipotezy. Mimo ciągłego niedoceniania wagi działalności marketingowej w postaci zaangażowania firm w akcje społeczne, ta forma aktywności spotyka się z pozytywnym odbiorem i może prowadzić do zwiększenia zysków firmy, a z całą pewnością do poprawy jej wizerunku. Jako, że świadomość konsumentów ciągle rośnie, można wysnuć wniosek, że udział w społecznych kampaniach może stać się kiedyś jednym z czynników decydujących przy wyborze produktów o podobnych cechach. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing społecznie zaangażowany pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject Customer Relationship Management (CRM) pl
dc.title CRM – nową formułą zarządzania marketingowego pl
dc.title.alternative CRM - as a new formula of a marketing management pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-20T10:13:51Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info