dc.contributor.advisor |
Ujwary-Gil, Anna |
|
dc.contributor.author |
Bodziony, Marta |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-20T13:53:07Z |
|
dc.date.available |
2013-11-20T13:53:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-11-22 14:16:24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/1644 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca opisuje wpływ kategoryzacji na jakość usług w hotelarstwie oraz na
wybór przez potencjalnego klienta konkretnego hotelu. Podkreśla znaczenie kategoryzacji
dla klientów korzystających z usług hoteli, jak również znaczenie wyposażenia obiektu
i roli jaką odgrywają pracownicy branży hotelarskiej. W przebiegu pracy przeprowadzono
badania ankietowe w celu potwierdzenia postawionych hipotez. Badania przeprowadzono na próbie 50 osób, będących klientami Hotelu Krynica **** Conference & SPA i Hotelu
SPA dr Irena Eris. W przebiegu badań ustalono, że czynnikiem decydującym o wyborze
hotelu jest fakt posiadania przez niego kategoryzacji wyrażonej gwiazdkami. Ustalono
również, że bardzo ważnym czynnikiem, decydującym o wyborze hotelu jest czynnik
ludzki, czyli personel zatrudniony w konkretnym hotelu. Nie bez znaczenia jest również
wygląd obiektu i jego wyposażenie. Nie wszystkie postawione w pracy hipotezy zostały
potwierdzone w całości. W efekcie pisania pracy autorka doszła do wniosku, że aby
zwiększyć zadowolenie klientów wszystkie hotele powinny starać się o przyznanie
kategoryzacji i zatrudniać bardziej profesjonalną kadrę. |
pl |
dc.description.abstract |
This work describes the impact categorization on quality of service for hotels and
on the choice by the potential client the specific hotel. Stresses the importance of
categorization for customers using the services of the hotels, as well as the significance of the equipment of the object and the role played by the staff of the hotel industry. In the course of the work carried out surveys in order to confirm their hypotheses. Testing was conducted on a sample of 50 people, who are clients of the hotel Krynica **** Conference & SPA and Hotel SPA dr Irena Eris. In the course of study it was found that the decisive factor in the choice of the hotel is the fact that the possession by the categorization expressed stars. It was also found that a very important factor in determining the choice of the hotel is the human factor, that is to say, the staff employed in a particular hotel. Not without significance is also the appearance of the object and its equipment. Not all posed in the working hypotheses have been confirmed in its entirety. As a result of writing work she came to the conclusion that to increase the satisfaction of customers all hotels should seek the grant of categorization and employ more professional staff. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
hotelarstwo |
pl |
dc.subject |
jakość |
pl |
dc.subject |
kategoryzacja hoteli |
pl |
dc.subject |
klasyfikacja |
pl |
dc.subject |
standaryzacja |
pl |
dc.subject |
usługi hotelowe |
pl |
dc.title |
Kategoryzacja jako miernik usług hotelarskich |
pl |
dc.title.alternative |
Categorization as a measure of hotel services |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-11-20T08:29:37Z |
|